نونهالان مهد سپند آذرگان را به شادی جشن گرفتند

نونهالان مهدکودک سپند به کوشش مدیریت و کادر آموزشی، چهارشنبه، یکم آذرماه 1396 خورشیدی، جشن آذرگان را برگزار کردند.

این آیین دینی با نیایش و گات‌ها‌خوانی آغاز شد و شیرین سلامتی، مدیر مهد کودک، درباره‌ی جشن آذرگان برای نونهالان مهد سخن گفت.

خواندن چکامه(:شعر)، اجرای موسیقی و نمایش عروسکی از دیگر بخش‌های این جشن بود.

گفتنی است، جشن آذرگان بنابر گاه‌شمار زرتشتیان در روز آذر از ماه آذر برابر با سوم آذرماه خورشیدی است. 

شیرین سلامتی، مدیر مهدکودک سپند

فرتور رسیده است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *