لوگو امرداد

دروازه‌ی ‌ایران به‌روی پرتغالی‌ها گشوده شد

001پایگاه آگاهی‌رسانی ایرانیان به زبان پرتغالی با آرمان شناساندن فرهنگ و هنر ایرانی و آگاهی‌‌رسانی پیرامون جلوه‌های زندگی اجتماعی معاصر ایرانیان به جهان در این کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا، پایگاه آگاهی‌‌رسانی ایرانیان به زبان پرتغالی در این کشور راه‌اندازی شده است. آرمان از راه‌اندازی این پایگاه، معرفی فرهنگ و هنر ایرانی و اطلاع‌رسانی درباره پیشرفت‌ها و جلوه‌های زندگی اجتماعی معاصر ایرانیان به جهان پرتغالی‌زبان است.

نشانی این پایگاه آگاهی‌‌رسانی Iranianos.pt است و عنوان «دروازه ایران» به پرتغالیPortal de Irao برای آن برگزیده شده است. در این تارنما (:وبسایت)، گردشگران پرتغالی‌زبان‌ می‌توانند با سویه‌های (:ابعاد) گوناگون تاریخی و تمدنی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، جاذبه‌های فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی، بوم‌گردی و آگاهی‌های کاربردی و سودمند برای سفر به ایران آشنا شوند و به این‌گونه به سفر به کشورمان تشویق شوند.

در تارنمای دروازه‌ی ایران، افزون بر معرفی ویژگی‌هایی همچون اقلیم آب و هوایی، جغرافیا، هنر و فرهنگ، تاریخ و اقتصاد ایران، کاربران می‌توانند سری به جاذبه‌های گردشگری ثبت جهانی شده‌ی ایران بزنند. همچنین با صنایع دستی ایرانی آشنا شوند، استان‌های گردشگرپذیر ایران را بشناسند و از جاذبه‌های هنری، اکوتوریسم و مراسم و آیین‌های سنتی بازدید کنند. افزون بر آنچه یاد شد اطلاعات اقامتی و معرفی رستوران هم در این وبسایت برای گردشگران ارایه شده است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. چند ایرانی زرتشتی هم در کشور پرتقال زندگی می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30