لوگو امرداد

پرسش‌های کنکور دینی زرتشتی و مشترک اقلیت‌های مذهبی چاپ شد

تازه‌ترین کتاب پرسش‌های دینی زرتشتی و دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی در راستای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برای آزمون سراسری کنکور منتشر شد.

کتاب تست و درسنامه دینی با عنوان «سوالات دینی زرتشتی برای کنکور» و «سوالات کنکور دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی» در دو جلد کتاب مجزا به کوشش مینو آبیاری گردآوری شده و نشر هیرمبا به چاپ رسانده است.

پرسش‌های کنکور دینی زرتشتی در 148 رویه، به پنج بخش کلی تقسیم شده است. این بخش‌ها گفتارهایی از هر سه کتاب درسی دینی اخلاق ۱، ۲ و ۳ را دربردارد که مفاهیم مشترک و پیوسته‌ای با هم دارند و در بخش‌های جداگانه به صورت درسنامه‌ای از نکات مهم به همراه پرسش‌های کنکور سال‌های 1399-1392 (به تفکیک سال) گردآوری شده است. مینو آبیاری، پدید‌آورنده‌ی کتاب پیشنهاد کرده است، دانش‌آموز برپایه‌ی بخش‌های این کتاب، گفتارهای هم‌مفهوم و مرتبط با هم را از کتاب درسی هر سه پایه مطالعه کرده سپس به پرسش‌های تستی و تالیفی پاسخ دهد و پس از تسلط به هر بخش، برای پایداری مطالب و دریافت نکات مهم‌تر، درسنامه و نکات موجود در آن را از این کتاب بخواند.
کتاب «سوالات دینی زرتشتی برای کنکور» در اندازه‌ی رقعی با بهای 60 هزار تومان در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است.

جلد 1

«سوالات کنکور دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی» کتاب دیگری است که مینو آبیاری در 332 رویه برای دانش‌آموزان زرتشتی، مسیحی و کلیمی به نگارش درآورده تا با آشنایی بیشتر با تست‌های کنکور روبه‌رو شوند و به آسان شدن مرور دوباره تست‌ها کمک کند. این کتاب نوشته‌های مرتبط با هر سه کتاب تعلیمات ادیان الهی اخلاق ۱، ۲ و ۳ را در بردارد که منابع اصلی برای بخش مشترک دینی اقلیت‌های دینی در کنکور سراسری هستند. برای هر یک از درس‌های پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، در این کتاب سه بخش اصلی شامل پرسش‌های کنکور سراسری سال‌های 1394 تا 1399 طبقه‌بندی شده به تفکیک سال به همراه پاسخ‌نامه، طراحی پرسش‌های تفکیکی با توجه به پرتکرار بودن در کنکور، و عناوین و نکات مهم هر درس، گردآوری شده است. به شوند پراهمیت بودن بیت‌های موجود در کتاب درسی و مفاهیم آن در کنکورهای سراسری در پایان بخش عناوین بیت‌های مربوط به هر درس به همراه نکات و مفاهیم آنها آورده شده است. مینو آبیاری در این کتاب نیز برای دستیابی به نتیجه‌ی مطلوب روش مطالعه پیشنهاد کرده است.
کتاب «سوالات کنکور دینی مشترک اقلیت‌های مذهبی» در اندازه‌ی رقعی با بهای 90 هزار تومان در دسترس دانش‌آموزان زرتشتی، مسیحی و کلیمی داوطلب کنکور قرار گرفته است.

جلد 2

دانش‌آموزان برای خرید کتاب‌های تست دینی آزمون سراسری و دریافت آزمون‌ها و برنامه‌های پیشنهادی دینی زرتشتی می‌توانند با مینو آبیاری پدیدآورنده‌ی کتاب‌ها با شماره همراه ۰۹۳۵۵۹۳۵۶۷۱ هماهنگ کنند و یا با ایمیل به نشانی [email protected] ارتباط بگیرند. همچنین می‌توانند این کتاب‌های دینی برای آمادگی کنکور را از نشر هیرمبا خریداری کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-09