لوگو امرداد
آماده خدمات‌رسانی رعایت شیوه‌نامه بهداشتی

هشدار موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد در پی موج جدید کرونا

کروناموسسه مهرآوران یسنا کویر یزد در پی موج جدید همه‌گیری کووید-19 با هشدار به رعایت شیوه‌نامه بهداشتی، برای خدمات‌رسانی به همکیشان اعلام آمادگی کرده است.

بسیاری از شهرها در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند. موسسه مهر آوران یسنا کویر یزد در آگاهی‌رسانی از هم‌میهنان به ویژه همکیشان درخواست کرده برای ایمن نگه داشتن خود و جامعه شیوه‌نامه‌ی بهداشتی و زدن ماسک را رعایت کنند. این موسسه مددکاری آماده خدمات‌رسانی به همکیشان در حد توان است. در ادامه آگاهی‌رسانی موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد را می‌خوانید:

هموطنان، همکیشان گرامی
با توجه به این‌که افراد زیادی از جامعه بدون توجه به محدویت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، باعث بروز موج جدید کرونا شدند و هم اکنون شهرهای زیادی در حال وضعیت قرمز شدن است؛ اگر غافل شویم و پروتکل‌ها را رعایت نکنیم و به این فکر کنیم ما بیمار نمی‌شویم و بیماری و مرگ و میر ناشی از ویروس برای دیگران است. این اندیشه می‌تواند فاجعه بار باشد. موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد عاجزانه از هموطنان مخصوصا همکیشان می‌خواهد تا زمانی که امکان دسترسی به واکسن برای واکسینه کردن همه نیست .برای ایمن نگه داشتن خود و جامعه پروتکل‌ها و زدن ماسک را رعایت نمایند. جامعه ما تحمل از دست دادن عزیزان خود را با بی‌توجهی دیگران ندارد. موسسه برای کنترل این ویروس نیاز به همراهی شما دارد . موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد آماده خدمات‌رسانی به همکیشان تا حد توان است.
انجمن‌های محترم می‌توانند برای افراد تحت پوشش خود از موسسه ماسک و مواد ضدعفونی تهیه کنند.

موسسه برای کمک به همکیشان صبح‌ها آماده انجام مشاوره و راهنمایی و ارائه ماسک ومواد ضد عفونی کننده در مرکز سالمندان پوروچیستا است. از ساعت ۸ تا ۱۳ (شماره تلفن مرکز ۳۶۲۸۱۸۹۸)

موسسه در طول شبانه روز برای در اختیار قرار دادن وسایل کمک تنفسی به افرادیکه دچار مشکل تنفسی هستند آمادگی دارد. (با این شماره تلفن‌ها ۰۹۱۳۱۵۱۰۷۰۶۰۹۱۴۰۷۵۴۷۴۴)

از مسوولان محترم بهداشتی درمانی کشور هم می‌خواهیم پیگیر تهیه واکسن و واکسیناسیون برای هموطنان مخصوصا گروه‌های در معرض خطر باشند.
با آرزوی سلامتی برای همه مردم دنیا
موسسه مهرآوران یسناکویر یزد

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس از نشر این هشدار و آگاهی رسانی. انجمن ها و رسانه ها باید بسیار بیشتر در آگاهی رسانی عمومی در این زمینه فعال باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07