لوگو امرداد

جشن ملی اردیبهشتگان و زمین پاک در اینستاگرام خانه بازی آوند

WhatsApp Image 2021 04 19 at 21.06.35ویژه برنامه کودکان به مناسبت جشن اردیبهشتگان و روز زمین پاک، از درگاه اینستاگرامی خانه بازی و مهارت آوند پخش زنده می‌شود.

موسسه آوند، با مدیریت گهرنازبانو پشوتنی، به مناسبت فرخنده جشن اردیبهشتگان و روز زمین پاک، برنامه‌های کودکانه‌ی آوند، را برای کودکان سراسر کشور به گونه‌ی پخش زنده (:لایو) برگزار می‌کند.

برنامه‌های برخط (:لایو) کودکانه‌ی آوند در سه روز 31 فروردین‌ماه، یکم و دوم اردیبهشت‌ماه 1400 خورشیدی در رویه‌ی اینستاگرام خانه بازی و مهارت آوند زیرپوشش موسسه آوند اجرا می‌شود. عرفان صالحی و زهره جعفرآبادی، تسهیلگران آوند هر سه روز برنامه‌ها را همراهی می‌کنند.

کودکان و خانواده‌ها می‌توانند در این سه روز از ساعت 19 با پخش زنده برنامه‌های جشن اردیبهشتگان و روز زمین پاک در رویه‌ی (پیج) اینستاگرام به نشانی avand_playhouse@ همراه شوند.

تارنمای رسمی موسسه آوند به نشانی www.aavand.org و شناسه t.me/aavandorg در فضای شبکه اجتماعی راه‌های ارتباطی با موسسه آوند است.

روز اردیبهشت از ماه اردیبهشت گاهشمار زرتشتی، برابر با دوم اردیبهشت‌ماه خورشیدی زمان برپایی جشن اردیبهشتگان است. جشنی ویژه‌ی «اشه‌وهیشته» یا بهترین اشویی، جشنی ویژه‌ی امشاسپند اردیبهشت، یکی از فروزه‌های اهورایی. اردیبهشت سومین امشاسپند است. این امشاسپند نماینده قانون ایزدی و نظم اخلاقی در جهان است. اشا و هیشتا (اردیبهشت) به چم راستی (داد) والاست. اشاوهیشتا. راستی جهانی و قانون دگرگون‌ناپذیریی است که آفرینش را نظم می‌دهد. پویندگان راه راستی به خوشبختی (اوشتا) می‌رسند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25