لوگو امرداد

بند یک هات 28 یسنا گفت‌وگوی نشست سوم اوستاپژوهی

WhatsApp Image 2021 05 19 at 18.54.28سومین نشست اوستاپژوهی با گفت‌وگو پیرامون خوانش و پژوهش هات ۲۸ یسنا بند نخست، دوم خوردادماه برگزار می‌شود.

گروه آموزشی پژوهشی پویندگان راه اشا به آگاهی‌می‌رساند؛ سومین نشست اوستاپژوهی، آموزش گام‌به‌گام اوستای سپند با آموزش موبد اردشیر بهمردی درباره‌ی خوانش و پژوهش پیرامون هات ۲۸ یسنا بند نخست (گات‌ها_اهنودگات) روز شهریورامشاسپند و خوردادماه گاهشماری زرتشتی برابر با یکشنبه دوم خوردادماه 1400، ساعت 20 در تارنمای دوردیس برگزار می‌شود.

دوستداران دانستن آیین نیاکانی، برای باشندگی در این نشست‌ها، پس از هموندی و نام‌نویسی در تارنمای دوردیس به نشانی WWW.Doordis.ir شماره همراه، نام و نام‌خانوادگی خود، همراه با واژه‌ی «نشست اوستاپژوهی» را به شماره ۰۹۱۳۹۴۳۵۷۵۴ روانه کنند تا به نشست افزوده شوند.

این نشست‌ها با آموزش موبد اردشیر بهمردی و همراهی دیگر موبدان در بخش‌های گوناگون با مدیریت موبد هومن فروهری روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 20 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

کوشش می‌شود آگهی نشست هر هفته تا روز سه‌شنبه از تارنمای امرداد گسترش یابد. برای دریافت آگاهی بیشتر اینستاگرام گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اَشا را به نشانی https://www.instagram.com/pouyandegan.rah.asha پیگیری کنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05