لوگو امرداد

فراخوان کانون دانشجویان زرتشتی برای ثبت خاطره‌های مانتره

photo 2021 08 12 01 04 31کانون دانشجویان زرتشتی در آستانه‌ی برگزاری بیست‌و‌هشتمین همایش اوستاخوانی و گاتا‌شناسی مانتره برآن است تا با گردآوری عکس‌های یادگاری، یادها و خاطره‌های مانتره ‌را به ثبت برساند.

کانون دانشجویان زرتشتی با انتشار فراخوان درخواست کرده چنانچه تاکنون شرکت‌کننده یا برگزارکننده‌ی همایش مانتره بوده‌اید، و هنگام برگزاری اردو همایش یا ارایه نوشتارها و یا خواندن گات‌ها، با دوستانتان لحظاتی را ثبت کرده‌اید، یک عکس با پوشش مناسب را برای ربات تلگرام (@manthrakhaterebot) بفرستید، سپس عکس فرستاده شده به ربات را به نشانی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (@kdz_id) بفرستید تا عکس‌های مورد تایید در آیین گشایش بیست‌وهشتمین همایش اوستاخوانی و گاتا‌شناسی مانتره استفاده شود.
همچنین چنانچه از شرکت‌کننده یا برگزارکننده‌های دوره‌های مجازی مانتره بوده‌اید، می‌توانید با گرفتن یک عکس، حس و حال خود را در مدت کلاس‌ها و آماده شدن برای مانتره را ثبت کنید و به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (@kdz_id) بفرستید.
با آن‌که ۲ سال همایش مانتره به گونه‌ی مجازی برگزار می‌شود و در این دوره از سال در کنار هم دیدارها تازه نشده است، گردآوری عکس‌ها می‌تواند راهی باشد تا یاد آن روزها را زنده نگهداشت.

مراحل ارسال عکس به مانتره خاطره را در فیلم زیر ببینید:

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10