لوگو امرداد

گزارش از سی‌وسومین نشست کارگروه ورزش

photo 2021 08 11 23کانون دانشجویان زرتشتی، دبیرخانه‌ی کارگروه ورزش، سی‌وسومین نشست کارگروه ورزش را به شوند همه‌گیری بیماری کووید-19 به شیوه‌ی مجازی در ساختار اسکای‌روم برگزار کرد.

به گزارش کانون دانشجویان زرتشتی، سی‌وسومین نشست کارگروه ورزش با دو دستور کار معرفی کلاس داوری برای شرکت افراد زرتشتی و بررسی مشکلات ورزشکاران جامعه زرتشتی ساعت 9 بامداد آدینه ۱۵ امردادماه ۱۴۰۰ خورشیدی آغاز به کار کرد. ۱۶ تن از نمایندگان انجمن‌ها، نهادها و باشگاه‌‌های زرتشتی سراسر کشور باشنده بودند.
در آغاز برای نخستین دستور نشست، دبیر کانون دانشجویان زرتشتی توضیحاتی را درباره‌ی معرفی کلاس داوری برای شرکت افراد زرتشتی که پیش از این در کارگروه ورزش مطرح شده بود، بازگو کرد. در مورد چگونگی قرار دادن جوانان و بزرگسالان در مسیر علاقه‌شان و هموار کردن راه برای آن‌ها گفت‌وگو شد. سرانجام با وجود بیماری کرونا تصمیم بر این شد که به فدراسیون‌ها و هیات‌های آشنا سپرده شود تا اگر کلاسی تشکیل دادند، اطلاع دهند تا این خبر را برای اطلاع‌رسانی در میان افراد جامعه به تارنماهای گوناگون رسانده شود.
برای دستور دوم جلسه نیز، گزارشی از آمارگیری داده شد سپس ارتباط دستورجلسه با آمارگیری بیان و تصمیم بر تکمیل آمارگیری گرفته شد. بدین گونه که برای آمارگیری کنونی تنها باید تبلیغات مورد نظر انجام شود. در ادامه نیز روش‌های موجود برای تبلیغ از راه تارنماها و انجمن‌ها و از راه گوشی همراه و فضای مجازی پیشنهاد شد.
در پایان نشست نیز تصمیم بر آن شد که برای وضعیت فیزیکی بدنی بچه‌ها دستورجلسه‌ای در نشست‌های آینده گذاشته شود و در مورد این مساله فکر شود.  همچنین در پایان در باره‌ی جام ورزش‌های همگانی کانون دانشجویان زرتشتیان گفت‌وگو شد.
سی و چهارمین نشست کارگروه ورزش آدینه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ بامداد در اسکای روم برگزار خواهد شد.
دستور کار سی و چهارمین نشست کارگروه به آگاهی رسانده خواهد شد.
برای ارائه‌ی پیشنهادات و یا کسب آگاهی بیشتر به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی @kdz_id پیام بفرستید.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30