لوگو امرداد

چشم‌به‌راهی ساختمان جنوبی باغ آدریان شیراز

ساختمان جنوبی باغ آدریان شیراز چشم‌به‌راه همیاری نیک‌اندیشان سراسر ایران و جهان است تا در ساختاری جدید پذیرای مهمانان شود.

ساختمان جنوبی باغ آدریان شیراز، ساختمانی دو اشکوبه (:طبقه) با سقف شیروانی و داشتن 10 اتاق و دو آشپزخانه و دو سرویس بهداشتی و حمام، از سال‌های دور تا به امروز پذیرای مهمانان زرتشتی بوده است که از سراسر ایران و جهان به شیراز سفر می‌کنند. این ساختمان با وجود اینکه سال‌های سال موریانه به جانش افتاده است، اما با کاردانی و پایش مداوم انجمن زرتشتیان شیراز با قامتی استوار تاکنون خم به ابرو نیاورده است، ولیکن چشم به دستان نیک‌اندیشانی دارد که با نیت نیک‌شان این مهم را تداوم ببخشند. انجمن زرتشتیان شیراز در تمامی سال‌های فعالیت خود با اعتقاد راسخ، فعالیت‌های فرهنگی، دینی و ورزشی، برگزاری آیین و پاسداشت آداب و رسوم را در اولویت امور قرار داده است و کمترین تمایل را به کارهای عمرانی و ساخت و ساز بنا نشان داده است و در این سال‌ها نیز در معدود دفعاتی که ساخت‌وسازی انجام گرفته است با توجه کامل به حفظ فضای سبز و تنها برحسب نیاز و با خواست و پشتیبانی نیک‌اندیشان و در راستای نیازهای ضروری همچون کتابخانه بوده است و حال نیز به سبب ضرورت ساخت ساختمانی جدید به جای ساختمان فرسوده جنوبی، چند سالی است تصمیم به این امر گرفته است. ولیکن به سبب تورم شدید و بزرگی نسبی پروژه، اجرای چنین تصمیمی بدون همراهی نیک‌اندیشان ایران و سراسر جهان غیرممکن می‌نماید. ضرورت نوسازی ساختمان جنوبی از این جهت است که در ایام نوروز و تابستان و دیگر روزهای تعطیل، بیشتر مواقع همین تعداد اتاق‌های کنونی نیز پاسخگوی شمار مهمانان نبوده و ناچار به اسکان آنها در سال همایش‌ها، فضای باز و … بوده‌اند. از سوی دیگر ساختمان جنوبی در طول سال پذیرای دانشجویان و سربازان همکیش از سراسر ایران بوده که گاهی شمار آنها به 10 تن نیز رسیده است. همچنین میزبانی تورهای کانون دانشجویان زرتشتی، اردوی کنکوری ها و کارگروه جوانان و همچنین بهره‌گیری به عنوان خوابگاه ورزشکاران شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی بدمینتون زرتشتیان سراسر کشور که هر دو سال یک‌بار به میزبانی انجمن زرتشتیان شیراز برگزار می‌شود، همه و همه اهمیت وجود این ساختمان را نمایان می‌سازد و در شرایط کنونی فرسودگی ساختمان و هجوم موریانه که با تدابیر و پیگیری ها تاکنون خللی در روند پایداری و خدمت‌رسانی این ساختمان ایجاد نکرده است، همیاری جمعی را طلب می‌نماید؛ با توجه به اینکه طرح ابتدایی ساختمان سال‌هاست مهیا شده است. بدین‌وسیله از تمامی انجمن‌ها، نهادها و نیک‌اندیشان در سراسر ایران و جهان که تمایل دارند در این امر مهم و ضروری مشارکت نمایند و از خود نام نیک برجای نهند، درخواست می‌شود بر ای دریافت آگاهی بیشتر و هم بهره شدن با شماره 09177116131 تماس برقرار کنند.

IMG 7494 IMG 7496 IMG 7499فرتورها از شهرام پوردهی است.
1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. مطمئن باشید خیر اندیشان ما در این امر خیر کمک خواهند کرد.من چند سال پیش در آنجا اقامت داشتم واقعا احتیاج به بازسازی دارد همچنین بعد از ساخت همه چیز نو و بهینه شود.پیشاپیش از دست‌اندرکاران و همچنین امرداد که اطلاع رسانی میکند سپاسگذاری میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06