لوگو امرداد
پنجمین مقاله از سری نوشتارهای فصلی کنگره لندن

آشنایی با تیم بازاریابی هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی

WhatsApp Image 2021 09 10 at 07.43.27همزمان با آمادگی برای برگزاری هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی (8WZYC) به میزبانی Zoroastrian Trust Funds of Europe (ZTFE)  انگلستان تابستان 2023، یک تیم اختصاصی از جوانان داوطلب کارهای اولیه را برای برنامه‌ریزی و سازماندهی آغاز کرده‌اند. به عنوان بخشی از یک سری مقالات، در این بخش با تیم بازایابی- تیمی فراتر از بازاریابی آشنا می‌شویم.

نقش اصلی کمیته بازاریابی هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی میزبان گردآوری کمک‌های مالی، رویدادهای اجتماعی و انتشار خبر کنگره از راه رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگر برای تشویق تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان از سراسر جهان است. صفحات رسانه‌های اجتماعی ما به‌زودی برای انتشار اطلاعات کنگره آینده راه‌اندازی می‌شوند، بنابراین مدت کوتاهی منتظر بمانید! با این حال، نقش ما فراتر از ارسال ساده‌ی اطلاعات خواهد بود. ما در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری بسیاری از رویدادهای اجتماعی و گردآوری سرمایه هستیم: این رویدادها هم‌اکنون در راستای تشویق جامعه جهانی زرتشتیان و علاقمند کردن آنها برای شرکت در کنگره لندن برگزار می‌شود. با اعضای تیم ما دیدار کنید …

آریانا دوماسیا
نام من آریانا است و رییس کمیته بازاریابی هستم. هم‌اکنون، من دانشجوی سال آخر رشته زبان انگلیسی در دانشگاه کمبریج هستم، که تمرکز خود را روی امتحاناتم گذاشته و تابستان امسال فارغ‌التحصیل می‌شوم. از زمانی که شنیدم کنگره بعدی در لندن برگزار می‌شود، می‌دانستم که این فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر من با جامعه و ایجاد تأثیر ماندگار است. برای من، بازاریابی برای تعامل با دیگر زرتشتیان در سراسر جهان ایده‌آل به نظر می‌رسید زیرا باعث ایجاد خلاقیت و همچنین سرگرمی می‌شود. اولویت اصلی کمیته ما، انتشار اطلاعات و تشویق علاقمندان در آستانه‌ی برگزاری کنگره 2023 است. لذت بردن از ارتباط با اعضای فوق‌العاده‌ی تیم و شنیدن ایده‌های همه برای راه اندازی کمپین بازاریابی بسیار خوشایند است.

دلشاد فروهر
نام من دلشاد است و از دانشگاه شفیلد در رشته معماری فارغ‌التحصیل شدم و اکنون به عنوان دستیار معماری قسمت اول در سافولک کار می کنم. من از همان کودکی در تماس مداوم با فرهنگ زرتشتی بودم، پدربزرگم موبد اردشیر فروهر است، الگوی بسیار مهمی برای من و جامعه زرتشتیان لندن. در سال 2020 وقتی پاندمی کرونا ایجاد شد، احساس کردم که زمان مناسبی است که به واقع درباره اینکه من چه کسی هستم، اهل کجا هستم فکر کنم و به دیگران کمک کنم. پیوستن به تیم بازاریابی به من این امکان را داده است تا افراد جدید شگفت‌انگیزی را ملاقات کنم. من به دیگران پیوستم تا راه‌هایی را برای به اشتراک گذاشتن فرهنگ خود با سایر جهان ایجاد کنم. ما امیدواریم که زرتشتیان جوان را به روش‌های مختلف و سرگرم‌کننده گردهم آوریم و منتظر اشتراک رویدادها و اطلاعات بیشتر با شما در مورد کنگره هستیم. به زودی شما رادر کنگره سال 2023 می بینیم!

آرشان داروالا
من آرشان هستم و در حال حاضر آخرین سال تحصیل پزشکی در King’s College لندن را می‌گذرانم. من عضوی از جامعه زرتشتیان شمال‌غربی انگلیس و سپس همراه با جوانان زرتشتی در لندن بوده‌ام. در حالی که با زرتشتیان جوان دیدار می‌کردم، احساس قوی نسبت به جامعه در من ایجاد شده است. من که پیشتر در هیچ کنگره‌ای شرکت نکرده‌ام، از دیدار و پیوستن به تیم کمیته خود برای کمک به توسعه و برنامه‌ریزی کنگره بسیار خوشحال هستم.

خشایار پنتاکی
نام من خشایار است و یکی از نایب رییس‌های کنگره هستم که به سازماندهی هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی و نیز در کمیته‌ی بازاریابی کمک می‌کنم. من به عنوان مهندس شیمی فارغ‌التحصیل شدم، اما اکنون به عنوان تحلیلگر بازرگانی فنی در یک بانک متوسط در لندن کار می‌کنم. تا آنجایی که به یاد می آورم بخشی از جامعه زرتشتیان اینجا در لندن بوده‌ام، اما در سال‌های اخیر تصمیم گرفتم نقش فعال‌تری در کمک به رشد جامعه جوانانمان در لندن داشته باشم. من پیشتر به هیچ کنگره‌ای نرفته‌ام، اما به راستی خوشحالم که به سازماندهی کنگره – که از دید من و اعضای کمیته یک تجربه فراموش نشدنی است- کمک می‌کنم.

آرمان باگواگر
من آرمان از ناگپور هند هستم و به تازگی کارشناسی‌ارشد خود را در دانشگاه ملی ایرلند، گالوی که هم‌اکنون در آن مستقر هستم، به پایان رسانده‌ام. من اکنون به عنوان نماینده فروش در یک شرکت نوپای فنی کار می‌کنم. فرهنگ زرتشتی- از حضور در کلاس‌های دینی یا انجام تمرین رقص پارسی در دارامشالا ناگپور در کودکی- گرفته تا رفتن به مسابقات مختلف جوانان، سهم بزرگی در زندگی من داشته است و به من احساس عضو اجتماع بودن و جهت‌دهی می‌دهد. عضو شدن در کمیته‌ی برگزاری هشتمین کنگره جهانی جوانان زرتشتی به من فرصتی عالی برای یافتن دوستان شگفت‌انگیز در این بخش از جهان داده است. ما امیدواریم که زرتشتیان جوان از سراسر جهان را گردهم آوریم تا دین خود را بزرگ بدارند، یاد بگیرند و با هم همکاری کنند.

دلیر یزدانی
من دلیر از لهستان هستم اما ریشه‌ی ایرانی دارم و همچنین در آفریقای‌جنوبی، یونان و سایر مناطق زندگی کرده‌ام. من چند سال پیش برای ادامه‌ی تحصیل در دانشگاه به انگلستان آمدم و کمتر از یک سال پیش فارغ‌التحصیل شدم. از آنجا که خانواده‌ی من در سفارت کار می‌کردند، ما همیشه بسیار سفر می کردیم، بنابراین من هرگز این فرصت را نداشتم که بخشی از یک جامعه خاص زرتشتی باشم، اگرچه با توجه به اینکه از خانواده‌ای با اجداد موبدی هستم، خوشبختانه این شانس را داشتم که متون دینی و تاریخی را که از کشیش آمده‌ام، بیاموزم. امیدوارم از راه شرکت در این کنگره بتوانم جنبه اجتماعی‌تری از زرتشتی بودن را تجربه کنم و با زرتشتیان جوان همفکر خود ارتباط برقرار کنم. عضویت در تیم مایه افتخار است و من امیدوارم این فقط یک آغاز باشد!

شازنین مونشی
نام من شازنین مونشی است و به عنوان مشاور سیاست‌گذاری و ارتباطات مدیرعامل CEO و رییس خدمات بازرس مالی کار می کنم. به عنوان جوانترین عضو کمیته مدیریت صندوق‌های اعتباری زرتشتیان اروپا (ZTFE)، من هفت سال است که کلاس‌های آموزشی ماهانه باشگاه سرگرمی فوق‌العاده جوانان زرتشتی (XYZ) را برای کودکان اداره می‌کنم. اشتیاق اصلی من در زندگی این است که با مشارکت و گرد هم آوردن جوانانمان، تغییر مثبتی در جامعه ارزشمند زرتشتیان ایجاد کنیم. من بسیار هیجان‌زده هستم که با تیم دوست‌داشتنی خود همکاری کنیم تا رویدادی شگفت‌انگیز را بشناسانیم، جایی که ما دوستی‌های جهانی پایدار قوی ایجاد می‌کنیم ، ابتکارات عمومی جهانی را پرورش می‌دهیم و آینده دین خود را تقویت می‌کنیم!

جسیکا میستری
نام من جسیکا است و در رشته‌ی حقوق فارغ‌التحصیل شدم و پس از چند سال تجربه تصمیم گرفتم دنیای منابع انسانی را تجربه کنم. من همیشه خود را بسیار خوش‌شانس می‌دانستم که با ریشه‌ها و فرهنگ زرتشتی بزرگ شده‌ام. در تعطیلات تابستانی و سفرها، دیدن هند و اودوادا از بزرگترین خاطرات من در دوران بزرگسالی است. کنگره در نزدیکی محل اقامت من برگزار می‌شود در حالی که به ما این فرصت را می‌دهد که زرتشتیان را از سراسر جهان گرد هم بیاوریم، همچنین به من این فرصت را داده است که با همتایان زرتشتی خود ارتباط برقرار کنم، که از دیدار آنها بسیار خرسندم. اگرچه پیشتر هرگز در کنگره‌ای حضور نداشته‌ام، منتظر دیدار با همه شما در هشتمین کنگره جهانی زرتشتیان در دو سال آینده هستم!

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04