«سده » جشن نور و پیدایش آتش در باشگاه جوانان زرتشتی یزد

آیین سده، جشن نور و پیدایش آتش چهارشنبه 10 بهمن‌ماه 1397 خورشیدی در سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد گرامی داشته شد.

اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس ایران، جایگاه جشن سده را همچون نوروز ملی دانست و به همه‌ی ایرانیان شادباش گفت

اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس ایران، جایگاه جشن سده را همچون نوروز ملی دانست و به همه‌ی ایرانیان شادباش گفت

فرتور از سرور دهموبد است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *