لوگو امرداد

وبینار نگهداری میراث فرهنگی در نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران‌باستان

photo 2021 09 17 21 30 54وبینار نگهداری از میراث فرهنگی با سخنرانی موبدیار سرور تاراپوروالا در اینستاگرام ایران‌باستان برگزار می‌شود.

در وبینار فرهنگی نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران‌باستان، موبدیار سرور تاراپوروالا دانش‌آموخته‌ کارشناسی‌ارشد شیمی و دانشجوی کارشناسی‌ارشد زبان‌های باستانی، پیرامون «نگهداری از میراث فرهنگی» سخن می‌گوید. این وبینار روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ خورشیدی از ساعت 19 در اینستاگرام ایران‌باستان برگزار می‌شود.

نمایشگاه مجازی آیین و فرهنگ ایران باستان با برگزاری آیین گشایش، آدینه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۰ خورشیدی در اینستاگرام ایران‌باستان iran_bastan@ آغاز به کار کرد. نمایشگاه تا دوم مهرماه به کار خود ادامه خواهد داد.

برگزاری غرفه فروش آنلاین، پخش مستندهایی از خوراکی‌های آیینی زرتشتیان، معرفی جشن‌های ماهانه ایران‌باستان و سفره‌های آیینی، پاسخ به پرسش‌ها، معرفی دودمان‌های ایران‌باستان، بینارهای فرهنگی و شاهنامه‌خوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این مدت در نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران‌‌باستان iran_bastan@ به نشانی http://instagram.com/iran_bastan ارایه می‌شود.

کانون دانشجویان زرتشتی هر دو سال یک‌بار نمایشگاه آیین و فرهنگ ایران باستان را برگزار می‌کند. امسال با پایداری همه گیری کووید، نمایشگاه به‌گونه‌ی مجازی در اینستاگرام ایران باستان برپا می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07