لوگو امرداد

حضور در مجموعه‌های انجمن زرتشتیان تهران با ارایه کارت واکسن

14 4 1در صورت بازگشایی‌ مجموعه‌های سرپوشیده‌ی وابسته به انجمن زرتشتیان تهران، همکیشانی که گواهی الکترونیکی دو نوبت واکسیناسیون کووید-19 را در اختیار داشته باشند، می‌توانند از نیایش‌گاه‌ها، مجموعه‌ها و آیین‌های انجمن زرتشتیان تهران بهره‌مند شوند.

آنچه خواندید بخشی از آگاهی‌نامه‌ی انجمن زرتشتیان تهران درباره چگونگی بهره‌وری از مکان‌های سرپوشیده‌ی زیرمجموعه‌ی این انجمن در صورت بازگشایی به دنبال کاهش روند همه‌گیری کووید است. متن کامل این آگاهی‌رسانی را در ادامه می‌خوانیم:

«انجمن زرتشتیان تهران به آگاهی همکیشان گرامی می‌رساند، نیایشگاه‌های شاه‌ورهرام ایزد و آدریان تهران و دیگر مجموعه‌های سرپوشیده وابسته به انجمن زرتشتیان تهران همچنان بسته است. امید است در صورت ادامه روند کاهش همه‌گیری ویروس کرونا و بهبود وضعیت بیماری در شهر تهران، با هماهنگی انجمن محترم موبدان و انجام تمهیدات لازم، این نیایش‌گاه‌ها و سایر مجموعه‌های خدماتی انجمن بطور محدود برای استفاده همکیشان با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی گردند. لازم به تاکید است که با آغاز بازگشایی‌ها، تنها و تنها همکیشانی که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده و گواهی الکترونیکی واکسیناسیون را دریافت کرده و در اختیار داشته باشند، می‌توانند در نیایشگاه‌ها، مجموعه‌ها و آیین‌های انجمن زرتشتیان تهران حضور یابند. از این رو از کلیه همکیشان علاقمند به حضور در اماکن و مراسم دینی و آیینی زرتشتیان درخواست می‌گردد نسبت به انجام واکسیناسیون خود و خانواده خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام نمایند».

شایان گفتن است، همه‌ی افرادی که دو نوبت واکسن زده‌اند می‌توانند در سامانه salamat.gov.ir کارت واکسن دیجیتال فارسی خود را به رایگان دریافت کنند. زدن دو نوبت واکسن دلیلی بر رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیست. همچنان می‌بایست استفاده‌ی درست از ماسک، فاصله‌گذاری فیزیکی دو متر و شست‌وشوی درست دست‌ها را برای پیشگیری از ابتلا به کووید در نظر گرفت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. آشنای عزیز پرسش‌گری خوب است اما شایسته است بجای نام مستعار نام واقعی خود را می‌نوشتی، تفاوت تصميم گیر با منتقد در این نکته است‌ که اولی آشنا و دومی ناشناس است‌ اولی مسعولیت تصميم خود را پذیرفته و دومی حتی حاضر به پذیرش مسعولیت انتقاد خود نيست. ببخشید از رک گویی

    1. آقای بابک شهریاری نامی آشنا برای جامعه زرتشتی کنشگری پرکار توانا و حتا زمانی که در هیات مدیره انجمن عضو نبودید دلسوزانه برای جامعه کوشیده اید. آقای شهریاری با قلمی سیال و رک نوشته های شما حاکی از دید باز و نگرشی روان به مسایل جامعه در حد کلان است میخوانم و می پسندم
      آقای شهریاری چرا در ابتدا مخاطب را پرسشگر نامیدید و در پایان منتقد بی مسوولیت؟؟
      آقای شهریاری انجمن زرتشتیان تهران چه نامی را شایسته پاسخگویی میداند همان را انتخاب کنم.
      نامهایی هستند که محله ای بزرگ از یزد و کرمان را فرامی گیرند. دانستن نام تا چه اندازه به مسوولیت پذیری کمک میکند؟

  2. بادرود
    بابک عزیز ایا نام مستعار یا واقعی عزیزان در قسمت نظرات تا کنون در مجموعه انجمن تاثیری داشته ایا باعث شده حتی یک مورد از نظرات یا پیشنهاد همکیشان در خصوص مجموعه انجمن مورد بررسی قرار گرفته و یا ترتیب اثری داده شود .اگر دقت نمایید در قسمت نظرات هم همکیشان کمرنگ شدند و دیگر حتی زحمت تایپ انتقاد خود در مورد انجمن را هم بخود نمیدهند.

  3. صرف داشتن کارت واکسیناسیون و اجبار به آن دلیلی موجه برای گردهمایی در سالنهای سرپوشیده با فضای کم نیست. مگر میتوان پس از مدتی دوری از مهمانان خواست با فاصله دومتری احوالپرسی کنند واکسیناسیون شاید از بستری شدن و یا مرگ به میزانی جلوگیری کند ولی برای پیشگیری از ابتلا با درصد پایینی کارآیی دارد

  4. با واشتن کارت واکسن هم مسیر نیست. با اشنا موافقم.باید تا ریشه کنی کامل. از تجمع و گرفتن مراسم خاک سپاری و عزا خود دادری شود.و اماکن بسته باشد.واکسن دلیل بر انتشار بیماری نیست فقط ازمرگ و میر جلو گیری میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09