لوگو امرداد

گزارش سی‌وچهارمین نشست کارگروه ورزش

ورزشدر سی‌وچهارمین نشست کارگروه ورزش، روند آمارگیری ورزش و آغاز به‌کار جام‌های ورزشی با انجام واکسیناسون بررسی شد.
پیرو آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی؛ نشست هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۰ خورشیدی به شوند پایداری همه‌گیری کووید مجازی برگزار شد. در این نشست 15 تن از نمایندگان انجمن‌ها، ارگان‌ها و باشگاه‌‌های زرتشتی سراسر کشور باشنده بودند.
در آغاز برای دستور نخست نشست، گزارشی از فرم آمارگیری ورزشی از سوی شهاب فرهادیان دبیر کانون دانشجویان زرتشتی ارایه داده شد که شامل شمار شرکت‌کننده در این آمارگیری با تفکیک ورزش‌های تخصصی آن‌ها بود. هموندان کارگروه بر این پایه هم نظر بودند که روند آمارگیری باید پیگیری شود و برای گردآوری آمار درست می‌باید مدت‌ها وقت گذاشت تا به نتیجه دلخواه رسید. همچنین این نکته را یادآور شدند که این فعالیت هیچ‌گاه داوطلبانه نمی‌تواند کامل شود بلکه باید اهرمی برای افراد جامعه در گروه‌های سنی گوناگون یافت تا بتوان زمینه‌ی فعالیت ورزشی آن‌ها را به‌دست آورد. در این راستا پیشنهادهایی همچون همکاری با کارگروه دینی و کمیسیون‌های ورزشی انجمن‌ها و مربیان و سرپرستان تیم‌ها و بهره‌جویی از آرشیو کامپیوتری تمام شرکت‌کنندگان جام‌های گوناگون داده شد.
دستور دوم با توجه به صورت گرفتن واکسیناسیون در سراسر کشور بیان شد. نماینده‌ی‌ نهادها درباره‌ی میزان فعالیت خود در شهرها و همچنین دیدگاه‌شان درباره‌ی فعالیت‌های جامعه ورزشی زرتشتی به گفت‌وگو پرداختند.
برای آغاز به‌کار جام‌ها، پیشنهاداتی داده شد همچون برگزاری بدون تماشاچی یا برگزاری با رزرو جایگاه تماشاچی. همچنین باید آمادگی تیم‌ها و شرکت‌کنندگان و ورزشکاران را سنجید سپس به برگزاری جام دست زد.
با این دیدگاه که می‌بایست هر چه سریع‌تر برای کسانی که در این بازه زمانی افسردگی و ترس از بیرون رفتن دارند، کاری کرد.
سی و پنجمین نشست کارگروه ورزش آدینه یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ بامداد در اسکای روم برگزار خواهد شد.
دستور کار سی و پنجمین نشست کارگروه به آگاهی رسانده خواهد شد.
برای ارائه‌ی پیشنهادات یا دریافت آگاهی بیشتر با شناسه‌ی کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی (@kdz_id) در پیوند باشید.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06