لوگو امرداد
در رقابت با مهرسان تهران

جوانان زرتشتی یزد به دنبال دومین پیروزی در پایتخت

پوستر بازیهفته ششم لیگ برتر بانوان، تیم‌های جوانان زرتشتی یزد و مهرسان تهران، چهارم آذرماه در خانه والیبال تهران به دیدار هم می‌روند.

هفته ششم پیکارهای والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای رفسنجان، شیراز، تهران و اصفهان پیگیری می‌شود. خانه والیبال تهران در هفته ششم لیگ برتر بانوان شاهد برگزاری دو پیکار خواهد بود و در دیدار دوم این سالن، تیم‌های مهرسان تهران و جوانان زرتشتی یزد رو در روی هم قرار خواهند گرفت. جوانان زرتشتی یزد با یک برد و سه امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و مهرسان تهران نیز با دو پیروزی و پنج امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار دارد، جوانی بازیکنان و همسایگی این دو تیم در جدول جذابیت‌های این دیدار را دوچندان کرده است تا ساعت 17 این دو تیم برگزارکننده‌ی آخرین دیدار هفته‌ی ششم باشند. در دیدار نخست خانه والیبال تهران نیز تیم‌های پیکان تهران و ریف اصفهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد و از آنجایی که این دو تیم حریفان هفته‌های آتی تیم جوانان زرتشتی خواهند بود، فرصتی بسیار خوب فراهم خواهد شد تا یسنا دمهری آنالیزور خوش آتیه‌ی تیم جوانان زرتشتی یزدکه این تیم را همراهی می‌کند، با باشندگی در خانه والیبال تحلیل مناسبی را از بازی دو تیم در اختیار فتوحی سرمربی تیم و کمک‌هایش قرار دهد. این امیدواری وجود دارد که در دیدار جوانان زرتشتی با پیکان شاهد شگفتی‌سازی تیم جوانان زرتشتی یزد باشیم.
عالیه فتوحی سرمربی تیم جوانان زرتشتی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار امرداد درباره حریف فردای تیمش گفت : «تیم مهرسان تیمی جوان و بسیار پر روحیه است». در تایید صحبت‌های فتوحی، تیم مهرسان علی‌رغم باخت 3 بر صفر در دیدار قبل مقابل تیم پیکان در هفته پنجم، در ست‌های اول تا سوم امتیازات 22 ، 20 و 24 را کسب کرده بود و تیم پیکان با زحمت بسیارتوانست از سد این تیم عبور کند. فتوحی با اشاره به باخت تیمش مقابل ذوب آهن در بازی قبل نیز گفت : «بین تیم‌های ذوب آهن اصفهان، سایپا تهران و باریج اسانس کاشان به عنوان سه تیم نخست جدول با سایر تیم‌ها اختلاف فاحشی وجود دارد و این  تیم‌ها از لحاظ بازیکنان خوب و باتجربه و قراردادهای بازیکنانشان با سایر تیم‌های لیگ برتر قابل قیاس نیستند».
آناهیتا نمیرانیان سرپرست تیم جوانان زرتشتی یزد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار امرداد، با اشاره به این موضوع که ساعت در نظر گرفته شده برای تمرین سبک تیم ساعت 12 تا 13 امروز چهارشنبه بود، گفت: «در آن ساعت ما در مسیر یزد به تهران بودیم و به تمرین نرسیدیم و تلاش‌هایمان برای انتقال ساعت تمرین به بعداز ظهر نیز به سبب برگزاری بازی‌های لیگ برتر آقایان در خانه والیبال بی‌نتیجه ماند، البته تیم ریف اصفهان که فردا مقابل پیکان قرار می‌گیرد موفق شد ساعت 19 در آن سالن تمرین کند».
تیم والیبال جوانان زرتشتی یزد امشب را در هتل ورنوس واقع در بلوار کشاورز تهران اقامت دارد و فردا از ساعت 17 در خانه والیبال تهران مقابل مهرسان خواهد ایستاد تا با اثبات شایستگی‌هایش، دومین پیروزی خود را در نخستین حضورش در لیگ برتر جشن بگیرد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09