لوگو امرداد
در رقابت با ریف اصفهان

جوانان زرتشتی یزد در یک قدمی رسیدن به خودباوری

تیم والیبال جوانان زرتشتی یزد1تیم جوانان زرتشتی یزد با یک امتیازی که از اصفهان به سوغات برد جایگاه خود را در جدول حفظ کرد.

هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام «سردار دل‌ها» روز گذشته (پنج‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران، رفسنجان، ورامین، اصفهان و کاشان پیگیری ‌شد. جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته هفتم تغییری نداشت و تیم جوانان زرتشتی یزد علی‌رغم باخت مقابل میزبان خود به سبب کسب یک امتیاز از این بازی جایگاه هشتم را حفظ کرد و تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن و باریج اسانس نیز در رتبه‌های اول تا سوم باقی ماندند.
تیم جوانان زرتشتی یزد در هفته هفتم لیگ برتر بانوان مهمان تیم ریف اصفهان بود، ریف اصفهان در این پیکار سه بر دو به پیروزی رسید تا شاگردان سعیده جعفری به نخستین برد خود در این فصل از لیگ برتر بانوان دست یابند، این برد برای تیم میزبان به سادگی بدست نیامد زیرا تیم جوانان زرتشتی یزد با گذشت 7 هفته و کسب تجربه به مرز خودباوری نزدیک شده‌اند و همین موضوع عاملی شد تا تیم ریف اصفهان که به سبب شرایط میزبانی خود را مهیای کسب نخستین پیروزی کرده بود و بازی راحتی را پیش بینی می‌کرد به سد محکمی برخورد کرد، تیم جوانان زرتشتی یزد در ست‌های دوم و چهارم 25 بر 17 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا سرنوشت بازی به ست پنجم کشیده شود تیم ریف که در ست‌های نخست و  سوم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18و 25 بر 19 پیروز شده بود، به سختی ست پنجم را نیز 15 بر 12 به سود خود خاتمه دهد. ریف با کسب این برد، سه امتیازی شد اما جایگاهش در رتبه نهم جدول جابه‌جا نشد و جوانان زرتشتی یزد با یک امتیازی که از اصفهان به سوغات برد جایگاه هشتم خود را در جدول حفظ کرد تا امیدوارانه به رقابت روز دوشنبه مقابل مس رفسنجان بیندیشد. لیلی توکلی، محبوبه زرنویس‌زاده، ماندانا مطیعی حقیقی و فاطمه فرجی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این دیدار را که 139 دقیقه به درازا انجامید، بر دوش داشتند.
عالیه فتوحی‌پور سرمربی تیم جوانان زرتشتی یزد که برخلاف دیدار با مهرسان تهران، از عملکرد بازیکنانش بسیار راضی به نظر می‌رسید در گفت‌وگو با خبرنگار امرداد درباره  عملکرد تیمش گفت: «از عملکرد بازیکنان خیلی خیلی رضایت دارم و شادمانم که بازیکنانم دارند به مرور به مرز خودباوری می‌رسند».  فتوحی‌پور در پاسخ به این پرسش که بازی روز دوشنبه مقابل مس رفسنجان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: «با عملکرد خوبی که بازیکنان در این بازی از خود نشان دادند و روحیه‌ی بالایی که از بازی خوبشان بدست آورده‌اند، بسیار امیدوار به برد مقابل تیم مس هستیم». وی در بخش پایانی سخنان خود از پخش زنده‌ی بازی‌های والیبال زنان حمایت کرد و آن را در جهت اطلاع مردم از سطح بالای والیبال زنان و همچنین جذب اسپانسر موثر دانست.
تیم جوانان زرتشتی یزد دوشنبه 15 آذرماه در رقابتی دیدنی و جذاب در سالن یگانگی یزد میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود، تیمی که در پایان هفته‌ی هفتم در جایگاه هفتم و همسایگی تیم جوانان زرتشتی یزد قرار دارد.

index 2

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. بودن نام تیم زرتشتیان در لیگ باعث مباهات تک تک افراد جامعه زرتشتی است و جای هیچ تردیدی در آن نیست،چه از دید معنوی چه از دیدگاه تبلیغاتی! شکل گیری و پایداری این تیم هزینه بر و مستلزم توجه خاص است که با توجه به جنبه مادی آن اولا امیدوارم که خیلی زود شاهد برچیده شدنش نباشیم تا به قول شما امیدوارم باشیم گذشت زمان باعث تشویق و جذب همکیشان شود و دوم اینکه نوجوان و جوانان دختر زرشتی که مادران فردای جامعه هستند تا چه اندازه از این سرمایه قابل توجه تا کنون بهره برده یا خواهند برد.
    جامعه زرتشتی همیشه پرچمدار و پیشرو بوده حال با پرداخت هزینه امیدوار باشیم که این گام موجب تشویق فرزندانمان باشد کمی جای تاسف دارد!و بعنوان مثال آیا تیم نام آور بسکتبال و فوتبال ارارات هرگز حاضر شد نام اوری خود را با تکیه بر جوانان غیر هم دین تغییر وجهه دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06