گزارش تصویری همایش نوازندگان در تالار خسروی (2)

همایش نوازندگان با هنرمندی ۱۴ تک‌نواز در تالار جشنگاه خسروی برگزار شد.

تالار خسروی پس از دو سال سکوت، باردیگر میزبان شور و اشتیاق هنرمندان نوازنده بود. همایش اجرای صحنه‌ای نوازندگان به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی در آستانه‌ی بیست‌ودومین جشنواره موسیقی زرتشتیان برگزار شد. هنرمندان آیسان نمیرانیان، رایتا ایرانی، اشا بزرگی، آرین مالی، آریا بختیاری، کیانا نمیرانیان، سهیل آگرآگر، ساینا منوچهری، مانترا خسرویانی، فرزاد کیانزاد، بهداد برزوییان، پیمان خسرویانی، بهشاد بختیاری و باران پارسیان تک‌نوازان همایش بودند. این برنامه با ظرفیت محدود و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آدینه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ خورشیدی، ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار جشنگاه خسروی به اجرا درآمد.
بیست‌ودومین جشنواره موسیقی زرتشتیان به گونه‌ی رسمی روزهای ۱۷ تا ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ مجازی برگزار می‌شود. دوستداران هنر می‌توانند در زمان‌های یادشده پخش زنده‌ی برنامه‌های جشنواره موسیقی را در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی دنبال کنند.
گزارش تصویری از همایش موسیقی در دو بخش تهیه شده است. بخش نخست گزارش در پست https://amordadnews.com/100451/ در دسترس است. بخش دوم گزارش را در ادامه می‌بینید:

فرتورها از شهرام نمیرانیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *