لوگو امرداد

«درونِ پنهان» جوان هنرمند زرتشتی به نمایش در آمد

نقاشی‌های جوان هنرمند زرتشتی از بیننده دعوت می‌کند تا به درون خود سفر کند و با ترس‌های خود روبرو شود.
«درونِ پنهان» نام نمایشگاه نقاشی دلارام ظهرابی، جوان هنرمند زرتشتی است. نقاشی‌های ظهرابی نمایشی از وجود پنهانی آدمی است و به مسایل درونی، درگیری‌ها و تضادهای شخصی و اجتماعی پرداخته است. این نمایشگاه شنبه 28 مهرماه 1397 خورشیدی در فرهنگسرای شفق گشایش یافت و تا ششم آبان‌ماه ادامه دارد. نمایشگاه نقاشی «درونِ پنهان» کار گروهی دلارام ظهرابی و دوست هنرمندش، مدیا بی‌پروا است.
دوستداران هنر می‌توانند همه روزه، به جز روزهای تعطیل، از ساعت 9 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند. فرهنگسرای شفق در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان 21، بوستان شفق جای دارد.
دلارام ظهرابی، جوان هنرمند زرتشتی زاده‌ی سال 1375 در تهران است. وی دوران دبیرستان را به فراگیری  گرافیک گذراند و اکنون دانشجوی کارشناسی ارتباط تصویری (گرافیک) است. ظهرابی سال 1388 سفال و مجسمه‌سازی را فرا گرفت و جوایزی در این بخش دریافت کرد. همچنین در سال 1394 نقاشی را به صورت آکادمیک و با تکنیک مرکب و قلم فلزی آغاز کرد. بیشتر نقاشی‌های ظهرابی شامل پرتره‌هایی از خودش، نزدیکان و موضوع‌هایی از ناخودآگاه و برپایه‌ی احساسات است. مجسمه‌های وی  نیز بیشتر به آنچه که در درون خودش و نزدیکانش در جریان است، می‌پردازد.
این هنرمند جوان زرتشتی تجربه‌ی هنری در رشته‌هایی مانند پتینه‌کاری، ظریف‌بری با چوب و معرق، ویترای، نقاشی را دارد. همچنین بازی در چند تیاتر را تجربه کرده است. وی در مسابقه طراحی لوگو منطقه 6 رتبه تقدیر را دریافت کرد.

1

هنرمند: دلارام ظهرابی

هنرمند: دلارام ظهرابی

3

4

5

6

8

9

7

هنرمند: مدیا بی پروا

هنرمند: مدیا بی پروا

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

33

21

22

 هنرمندان از راست: دلارام ظهرابی، مدیا بی پروا

 هنرمندان از راست: دلارام ظهرابی، مدیا بی پروا

24

فرتور ازهمایون مهرزاد است.

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05