لوگو امرداد
هشتم مهرماه؛

آغاز نام‌نویسی کنگره جوانان برگزیده‌ی زرتشتی

هفتمین کنگره‌ی جوانان برگزیده‌ی زرتشتیهفتمین دوره گردهمایی جوانان برگزیده‌ی زرتشتی نیمه‌ی نخست آبان‌ماه 1397 خورشیدی برگزار می‌شود.
کنگره‌ی جوانان برگزیده‌ی زرتشتی با همیاری و همازوری انجمن‌ها و نهادهای زرتشتی از 8 تا ۱۱ آبان‌ماه در راستای، آغاز شناخت‌ها و دوستی‌ها‌، همفکری‌ها و همدلی‌ها، سپاسداری از جوانان تلاشگر برگزیده و فرصتی برای ماندن و ساختن جامعه‌ای نیکو و فردایی بهتر برپا می‌شود. این گردهمایی ویژه‌ی جوانان 22 تا 35 سال است.
جوانان زرتشتی می‌توانند از 8 تا 14 مهرماه برای آگاهی بیشتر و نام‌نویسی به تارنمای کنگره‌ی جوانان برگزیده‌ی زرتشتی به نشانی https://zycongress.com/register/ بروند. همچنین فرم نام‌نویسی اینجا در دسترس است. در فرم نام‌نویسی از جوانان خواسته شده است، افزون بر پر کردن مشخصات فردی، 5 تا 10 مورد از افتخارات و دستاوردهای علمی، شغلی، ورزشی، دینی، اجتماعی، هنری و رشد و توسعه‌ی فردی را نیز بنویسند.
شایان گفتن است، اید‌ه‌ی برگزاری «کنگره جوانان برگزیده زرتشتی» نخستین بار در سال 1388 برای ارایه در نهمین کنگره جهانی زرتشتیان به عنوان یکی از راهکارهای پیشنهادی برای افزایش توانمندی رهبری جوانان زرتشتی طرح شد. برنامه‌ای از ایران که در نهمین کنگره جهانی زرتشتیان (9th ZWC) به‌عنوان بهترین برنامه در میان نمایندگان 5 کشور دیگر، برگزیده و از آن سپاسداری شد. آرمان کنگره جوانان زرتشتی در راستای، شناسایی و هم­‌سو­سازی استعدادها، افزایش دانش و بینش دینی-اجتماعی و مهارت­های زندگی و کار گروهی، آشنایی و ایجاد همبستگی در محیطی پر نشاط در جهت افزایش زمینه­ همکاری آتی و افزایش احساس تعلق و پیوستگی با جامعه و علاقه به مشارکت در امور اجتماعی است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

15 پاسخ

  1. نام کنگره ی جوانان برگزیده ی زرتشتی نام بسیار پر مسئولیت و بزرگی است. به عنوان یک شرکت کننده ی پیشین پیشنهاد می کنم نام برگزیده را از روی آن بردارید تا انتظار شرکت کنندگان در سطح برگزاری کنگره شود. سپاسگزارم.

  2. ای کاش این هزینه ها را در جای مناسب تری صرف میکردید و ای کاش انجمن ها کمکی به این نوع گردهمایی های شخصی نمی کردند

  3. آیا تا به حال صورت هزینه ای که در این نه سال برای برگزاری این کنگره صرف شده و میزان کمک انجمن ها و ارگان ها و دهشمندان جایی در معرض دید عموم قرار گرفته است؟ لطف کنند آدرس بدهند مشاهده کنیم

  4. اگر هدف از کنگره ماندن و ساختن جامعه است چرا اعضاء اصلی کنگره در صدد اقدام برای رفتن هستند و چرا به کنگره به عنوان یک تفریح نگاه می کنند؟ آیا چنین برگزارکنندگانی صلاحیت تشخیص آنکه چه کسانی برگزیده اند را دارند؟ دلم از خیر اندیشانی می سوزد که نمی دانند کمک و یاریشان چگونه صرف میشود.

  5. صلاحیت کسانی که برگزیده ها را انتخاب می کنند چه کسی تایید کرده است؟ آیا غیر از این است که برگزیده بودن موروثی است و آن را به دوستان و اقوام خود منتقل می کنند؟

  6. دوبار در کنگره جوانان برگزیده شرکت کردم و همه افراد شرکت کننده در کنگره رزومه خیلی خوبی داشتند و شایسته این انتخاب بودند، برگزارکنندگان که خودشون هم قبلا شرکت کننده بودند هم براساس بودجه ای که خیراندیشان، برخی انجمن ها و شرکت کنندگان جمع آوری میشه، به صورت عالی برگزار میشه و واقعا کاره سختی هستش و دمشون گرم.
    بنظرم بهترین فرصت برای جوانان موفقی هستش که بعد از فارغ التحصیلی در گردهمایی جوانان موفق زرتشتی شرکت کنند.

  7. بنظرم برای جوانان موفقی که جامعه هیچ برنامه ای براشون تدارک ندیده عالی هستش و بخش زیادی از این جوانان بخاطر بی تفاوتی جامعه مهاجرت کردند، حداقل کاری هستش که داره انجام میشه.همکیش گرامی چه پیشنهاد بهتری برای تقدیر از جوانان موفق دارید؟

  8. در این شرایط اقتصادی آیا برگزاری چنین گردهمایی هایی با اعضاء تکراری صحیح است؟ این است انصافتان؟

  9. خیلی بی انصافی هست که گروهی جوان که میکوشند با تلاش و گذشت این برنامه رو برگزار کنند رو مورد هجوم بی پروا قرار دهیم.
    بیلان هزینه های این برنامه همواره اعلام و منتشر شده، انتخاب شرکت کنندگان هم براساس یک فلوچارت از پیش تعیین شده هست و ارتباطات برگزار کنندگان تاثیری روی آن ندارد.
    تاثیر این برنامه رو هم باید از شرکت کنندگان قبلی پرسید و نه بیرون گود نشینان

  10. آقای مرادیان از شما که دبیر کنگره بودید جز این نظر انتظار نمی رود. مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.

  11. من یک دوره شرکت کننده و یک دوره برگزار کننده این برنامه بودم، شایسته نیست صرف اینکه افرادی نام نویسی کرده اند و به دلیل کم لطفی در پر کردن فرم و موارد نام نویسی، پذیرفته نشده اند، ماهیت کنگره و تلاش های برگزار کنندگان را زیر سوال ببرند. چندین دوره رزومه شرکت کنندگان به عموم ارایه شد تا جلوی شبهات گرفته شود. بهتر است افرادی که دیدگاه خود را میگذارند، پیشینه تاریخی کنگره را بررسی کنند.

  12. جامعه ی زرتشتی، جامعه ای فهیم است و این طرز صحبت شایسته ی پاسخگویی به منتقدین نیست. من که برای اولین بار شرکت کننده ی کنگره ی ششم بودم خارج از گود نبودم و برخی انتقادها را کاملا منطقی و به جا می دانم. خواهشمندم به مردم احترام بگذارید و اگر توان برقراری عدالت و رفع نواقص موجود را ندارید در برگزاری آن درنگ کنید.

  13. خانم عبد شریف آبادی شما خودت یکی از برگزیدگان موروثی هستید، کی صلاحیت شما رو تایید کرده؟ میشه توضیح بدید

  14. لطفا شفافسازی نمایید که من میراثدار کدامشان هستم؟ این ارث نه چندان گرانبها تقدیم شما. من برای اولین بار و آخرین بار کنگره را شرکت کردم و حق بدهید که در جریان داستان های حاشیه ای آن نبودم و با همکیشانم در کلیه ی انتقادها همراه هستم.

  15. بانو عبد شریف در پیامشان شفاف نام خود را نوشتند
    ولی شما آقا یا خانم سخنگو بدون معرفی خود به قضاوت نشستید . شما سخنگو کدام گروه هستید؟
    بیشتر خودتان را معرفی کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06