لوگو امرداد
میزبانی انجمن زرتشتیان اصفهان

نخستین روز از هفتمین کنگره برگزیدگان زرتشتی

انجمن زرتشتیان اصفهان میزبان نخستین روز از هفتمین کنگره جوانان برگزیده زرتشتی بود.
در این گردهمایی، خداداد ماوندادی، فرنشین انجمن زرتشتیان اصفهان و پیمان سردار، جانشین فرنشین به باشندگان خو‌ش‌آمد گفتند و سخنرانی کردند. اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس، و فربد خانی‌زاده، دبیر هفتمین همایش جوانان زرتشتی برگزیده از دیگر سخنرانان بودند. در بخشی از برنامه، نسرین خنجری، چکامه‌ای از سروده‌های خودش را در ستایش اشوزرتشت، پیامبر آریایی اجرا کرد.
در ادامه نما‌آهنگی از سال‌ها کوشش جوانان برگزیده زرتشتی و همچنین معرفی برگزیدگان این دوره پخش شد. پذیرایی پایان‌بخش یک روز از میزبانی بود. جوانان برای ادامه برنامه به هتل محل اقامت خود رفتند. پیش از این برنامه، جوانان برگزیده برای نیایش گروهی در «در‌مهر» گوهر و مهربان اصفهان گردهم آمدند و موبد بهزاد نیک‌دین آنان را همراهی کرد.
انجمن زرتشتیان اصفهان، شب پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه برابر با روز سوم اقامت جوانان زرتشتی و مسافران گردشگری کانون دانشجویان زرتشتی میزبان مهمانان است.
میزبانی از جوانان زرتشتی برگزیده، سه‌شنبه هشتم آبان‌ماه 1397 خورشیدی از ساعت 10 در خانه‌ی زرتشتیان اصفهان برگزار شد. هفتمین کنگره جوانان برگزیده زرتشتی تا 11 آبان‌ماه در اصفهان به درازا می‌کشد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

فرتور رسیده است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03