لوگو امرداد
برگزاری دومین رقابت حضوری

رقابت‌های دارت جام سده برترین‌های خود را شناخت

رقابت‌های دارت بیست‌وهشتمین دوره‌ی پیکارهای ورزشی جام سده، به صورت حضوری و با باشندگی 14 ورزشکار در گروه یک و 8 ورزشکار در گروه دو، در تالار روانشاد یزدانی مجموعه دینی فرهنگی ورزشی زرتشتیان شیراز برگزار شد.

پس از آنکه در قالب این دوره از جام سده، نخستین رقابت حضوری به کوشش کمیسیون ورزش انجمن زرتشتیان شیراز  19 آذرماه با باشندگی 13 تیم در هماوردی با عنوان «گنج در آتشکده» برگزار شد، رقابت‌های این جام در رشته‌ی تخته نرد با باشندگی 16 بازیکن به گونه‌ی مجازی هفته‌به‌هفته دنبال شد که تاکنون نیما رایومند (یزد)، بابک نیکدین (کرمان)، آرش خدیوی (شیراز) و کامران مهربانی (اصفهان) در جدول رقابت باقی مانده‌اند تا نفرات برتر از بین آنها مشخص شود. در دومین رقابت حضوری نیز 22 ورزشکار بامداد امروز آدینه 24 دی‌ماه در رشته‌ی دارت در دو گروه به رقابت پرداختند تا در نهایت در گروه یک (امتیازشماری حرفه‌ای) شهریار کاوسی زین‌آباد، پیمان گشتاسبی و داریوش جوانمرد عنوان‌های نخست تا سوم را به‌دست آورند و در گروه دوم نیز به ترتیب میترا جوانمرد، رستم خسرویانی و مهری فلاحتی اول تا سوم شدند. همچنین برای نخستین بار گروه دوم به صورت آزمایشی رقابت را در صفحه‌ی اصلی دارت نیز دنبال کردند که در این حالت شهناز نمیرانیان، مهری فلاحتی و فرشید گشتاسبی اول تا سوم شدند. این پیکارها که از ساعت 9 بامداد آغاز شده بود ، پس از 4 ساعت رقابت پرهیجان، ساعت 13 پایان یافت.

همه‌گیری بیماری کووید-19 سبب شد تا زرتشتیان شیراز برپایه‌ی تصمیم انجمن زرتشتیان این شهر از اسفندماه 1398 هیچگونه رقابت ورزشی تفریحی را به صورت حضوری در مجموعه دینی، فرهنگی و ورزشی زرتشتیان شیراز برگزار نکنند. با آبی شدن وضعیت شهر شیراز و همزمانی با برگزاری همه ساله‌ی پیکارهای ورزشی جام سده و موافقت انجمن زرتشتیان شیراز، رقابت‌های امسال تاکنون در برخی رشته‌ها به صورت حضوری و در برخی رشته کماکان به گونه ی مجازی برگزار شده است.

1 17 2 17 3 13 4 15 5 14 6 12 7 12 8 11 9 9 10 10 11 8 12 7 13 7

فرتــورها از شهرام پوردهی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06