لوگو امرداد

سپاسداری از خداداد کشمیری رابط فعال سازمان نظام پرستاری تهران

خداداد1از خداداد کشمیری، پرستار کارشناس ارشد بیمارستان قلب شهیدرجایی، به پاس همکاری شایسته با سازمان نظام پرستاری به عنوان رابط فعال بیمارستان‌های تهران به‌ویژه در دوران همه‌گیری کرونا سپاسگزاری شد.

خداداد کشمیری، به شوند داشتن ویژگی‌های پذیرش مسوولیت و همکاری در افزايش کارايی و اثربخشی سامانه‌ی مراقبت سلامت، در حکمی از سوی بیمارستان قلب شهید رجایی به عنوان رابط بیمارستان با هیات‌مدیره‌ی سازمان نظام پرستاری تهران برگزیده شد و امسال با گذشت ۱۷ سال همکاری پیوسته و شرکت فعال در همایش‌های سازمانی و آموزش همکاران پرستاری به‌ویژه در دوران سخت کرونا، از سوی سازمان نظام پرستاری تهران بزرگ مورد تقدیر قرار گرفت.
این پرستار زرتشتی، پس از دریافت مدرک کارشناس ارشد پرستاری از دانشگاه سراسری علوم پزشکی همدان و گذراندن دوره‌های پرستاری جراحی قلب باز به همراه برادر دوقلوی خود که کارشناس‌ارشد پرستاری از دانشگاه تهران است، در بیمارستان امام خمینی تهران در بخش (ICU_OH)، مراقبت‌های ویژه جراحی قلب بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی تهران، به استخدام رسمی درآمد. در مدت خدمت، سرپرستاری بخش‌های بیمارستانی به او پیشنهاد شد ولی با علاقه‌ای که به کار بالینی داشت سمت سرپرستاری را نپذیرفت و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه مشغول به کار است. همچنین به کار آموزش نیز می‌پردازد و دوره‌های بازآموزی icu را به همراه برادرش برای پرستاران icu برگزار می‌کند.
خداداد کشمیری زاده‌ی 29 بهمن ماه ۱۳۵۷ در شهر کرمانشاه، فرزند رستم کشمیری و فیروزه شیوان است. پدر دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ریاضی از دانش‌سرای عالی تهران، هم اکنون بازنشسته آموزش و پرورش و مادر، خانه‌دار هردو در استان یزد ساکن هستند. وی سال ۱۳۹۰ با شهرزاد هرمزدی، پیمان همسری بسته و فرزندشان به نام کورش در دبستان جمشیدجم پایه‌ی سوم مشغول به تحصیل است.

WhatsApp Image 2022 01 13 at 20.39.56

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. درود براقای خداداد کشمیری و سایر همکاران همکیش کادر درمان که در دوران سخت و دشوار همه گیری کرونا با از خود گذشتگی و فداکاری افتخار افرین بوده وموجب مباهات هازمان خوشنام ودیرپای زرتشتی شدند .به سهم خود به ایشان شادباش گفته و برایشان تندرستی و بهروزی از درگاه ایزد دانا خواستارم.مهرداد پوررستمی دندانپزشک

  2. سلام.تبریک به آقای خداداد کشمیری.همواره موفق وسربلندباشید

  3. با سلام خدمت آقای خداداد کشمیری.تبریک عرض میکنم.امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10