لوگو امرداد

آیین سی‌اُمین سالگرد زنده‌یاد آناهیتا ورجاوند برخط برگزار می‌شود

6 18آیین گرامیداشت سی‌اُمین سالگرد درگذشت روانشاد آناهیتا رشید ورجاوند از اینستاگرام امرداد برخط پخش می‌شود.

هر سال آیین سالگرد درگذشت به کوشش آذرمیدخت هرمزان، مادر زنده‌یاد آناهیتا رشید ورجاوند، در راستای آشنایی نونهالان و کودکان با آیین دینی، در مهدکودک پرورش برگزار شده است. دو سال است که با شرایط همه‌گیری کرونا، آیین به گونه‌ی مجازی برگزار می‌شود. بانو آذرمیدخت هرمزان با‌ پوزش‌خواهی از دوستان، آشنایان و کودکان مهد‌کودک برای این‌که نتوانستند در شرایط کنونی همه‌گیری کرونا میزبان حضوری باشد به آگاهی ‌رساند، آیین سی‌اُمین سالگرد درگذشت بهشتی‌روان آناهیتا با اوستاخوانی موبدان مهربان فیروزگری و فرزاد لهراسب برخط (:لایو) از اینستاگرام زرتشتیان پخش می‌شود.

دوستداران می‌توانند روز سپندارمزد امشاسپند و بهمن‌ماه در گاهشمار زرتشتی برابر با چهارشنبه 29 دی‌ماه 1400 خورشیدی ساعت 10 بامداد در اینستاگرام امرداد به نشانی  amordad.news@ گردهم آیند و همراه با پخش زنده‌ی آیین آفرینگان‌خوانی هم‌بهره‌ی میزد مینوی برای آناهیتا شادی روان خواستار شوند.

زنده‌یاد آناهیتا ورجاوند، فرزند آذرمیدخت هرمزان و رشید ورجاوند، زاده‌ی سال ۱۳۴۳ در تهران است. وی پس از پایان تحصیل در رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی، دوره‌ی عالی دینی را نیز در سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) گذراند. شادروان آناهیتا ورجاوند در سال ۱۳۷۰ به شوند (:دلیل) بیماری دیده از جهان فرو بست.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09