لوگو امرداد
با بدرقه‌ی اهالی مزرعه‌کلانتر در جشن بهمنگان

همیاران زرتشتی یزد راهی مناطق سیل‌زده جنوب شد

نمایندگان گروه همیاران زرتشتی یزد برای رساندن کمک‌های مردمی به آسیب‌دیدگان سیل جنوب کشور رهسپار استان سیستان و بلوچستان شدند.

در پی فراخوان گروه همیاران زرتشتی یزد و دعوت از نیک‌اندیشان در راستای یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان از رخ‌داد سیل در شهرستان‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان به‌ویژه، شهرستان «کُنارک» و روستای «پیس»، مبلع 870 میلیون ریال گردآوری شد. این مبلغ در قالب 348 کارت هدیه‌ی 250 هزارتومانی به دست هم‌میهنان نیازمند رسانده می‌شود. رستم نودینی با بیان این خبر از همه‌ی نیک‌اندیشان سپاسگزاری کرد و گفت: انجمن زرتشتیان یزد، همشهریان یزدی، همکیشان مزرعه‌کلانتر، همکیشان کرمانی، هم‌میهنان از تبریز و کرمانشاه، پرسنل کاشی گلچین و شرکت شیمیایی شیما در این راه یاری‌رسان بودند.
رستم نودینی با همراهی خسرو بهمردی، به عنوان نمایندگان گروه همیاران زرتشتی شامگاه 26 دی‌ماه 1400 پس از گرامیداشت جشن بهمنگان در آتشکده‌ی مزرعه‌کلانتر یزد به سمت مناطق سیل‌زده‌ی جنوب کشور راهی شد.

1 21

2 21

7 15

3 17

5 18

4 19

6 15

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

    1. درود بر همکیشان‌دلسوز و مهربان و مردم غیور و صبور سرزمین اهورایی

  1. هدیه شما از صمیم قلب هست هدیه شما هدیه هورمزد و اشوزرتشت هست به مردم ایران هدیه شما از آتش ایراندوستی تان هست…موفق و موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07