لوگو امرداد
در نشست نوزدهم انجمن زرتشتیان تهران

مصوب شد: 29 تیرماه آغاز نام‌نویسی سرویس مدارس

آغاز نام‌نویسی سرویس مدارس آموزشگاه‌های زرتشتی در سال تحصیلی 99-1398  از 29 تیرماهاعلام شد زمان نام‌نویسی سرویس مدارس شش‌گانه‌ی زرتشتی و مبلغ دریافتی از خانواده‌ها در نشست نوزدهم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران مصوب شد.

پیرو مصوبه‌ی انجمن زرتشتیان تهران از تاریخ ۲۹ تیرماه تا تاریخ ۱۵ شهریورماه 1398 خورشیدی نام‌نویسی سرویس آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی زرتشتی انجام شود و مبلغ دریافتی برای یک سال تحصیلی به شرح زیر اعلام شده است:

مسیر رفت و برگشت هر دانش‌آموز مبلغ ۱۲میلیون و ۵۰۰ هزار ریال

مسیر رفت یا برگشت هر دانش‌آموز مبلغ 7 میلیون ریال

از دانش‌آموزانی که مسیر رفت و برگشت متفاوت است مبلغ ۱۳میلیون و ۵۰۰ هزار ریال گرفته می‌شود.

فراخوان عمومی مناقصه برای تعیین پیمانکار سرویس مدارس شهر تهران در روزنامه همشهری چاپ و مدارک پیمانکاران از یکم تا دهم امردادماه تحویل گرفته می‌شود.

مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات انجمن زرتشتیان تهران در گفت‌وگو با امرداد از خانواده‌ها درخواست کرد  در راستای برنامه‌ریزی بهینه و مسیریابی پیمانکار سرویس، نام‌نویسی را پیش از پایان زمان اعلام شده انجام دهند. وی افزود: انجمن زرتشتیان تهران در برابر خانواده‌هایی که پس از این زمان نام‌نویسی کنند تعهدی برای ارایه‌ی خدمات سرویس مرتب در هفته‌های نخست سال تحصیلی ندارد.

خانواده‌های زرتشتی برای نام‌نویسی فرزندان خود تا نیمه‌ی شهریورماه می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ با به همراه داشتن یک قطعه عکس دانش‌آموز به دبیرخانه‌ی انجمن مراجعه کنند.

گزارش کامل از نشست نوزدهم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران به زودی از سایت امرداد به آگاهی رسانده خواهد شد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. وقتی هنوز پیمان کار مشخص نشده چطور قیمت ها را مشخص کردید؟ شاید پیمان کار قیمت بیشتر یا کمتری برای رفت و برگشت ارائه داد!

  2. 47% بیشتر از پارسال در حالیکه حقوق کارمندان بین 15 تا 20 درصد افزایش داشته است. فکر نمیکنم این نرخ هیچ سنخیتی با شرایط اولیا دانش آموزان داشته باشد. لطفا تجدید نظر بفرمایید.

  3. اگر 3 درصد آموزش پرورش و اجاره معوقه و حتی اجاره فعلی قصر فیروزه که سپاه حاضر به پرداخت آن هست را گرفته، نه تنها حق سرویس بلکه نیازی به دریافت شهریه از همکیشان نبوده و نمیباشد.
    این وجوه و کرایه ها در حال حاضر گره گشاست..
    والا برای نهادن چه گنج و چه سنگ

  4. خانواده ایی که دارای 2 و یا 3 فرزند میباشند که از سرویس استفاده مینمایند نیز باید همین مبلغ را پرداخت نمایند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05