لوگو امرداد

باشندگی ناشران زرتشتی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

معاونادارهکلفرهنگوارشاداسلامیخراسانرضویفروهر، بَرسَم و هیرُمبا، ناشران زرتشتی شرکت‌کننده در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، از سوم تا دهم بهمن‌ماه در سامانه‌ی tehranbookfair.ir میزبان دوستداران کتاب هستند.

انتشارات فروهر وابسته به سازمان جوانان زرتشتی تهران با مدیریت فرزانه گشتاسب، نشر بَرسَم با مدیریت دیناز دهنادی و نشر هیرُمبا با مدیریت بهنام مبارکه به مدت هشت روز آثار خود را به دوستداران کتاب عرضه می‌کنند. انتشارات فروهر با ۳۸ عنوان کتاب، نشر برسم با ۳۸ عنوان کتاب و نشر هیرمبا با 33 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت کرده‌‌اند.

سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی tehranbookfair.ir برای جست‌وجو، انتخاب کتاب و افزودن آن به بخش علاقه‌مندی‌ها از چهارشنبه 21 دی‌ماه 1400 به روی مخاطبان باز شده است.

آیین گشایش دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شوند رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا، فردا شنبه دوم بهمن‌‌ماه ساعت ۱۴ به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش خواهد شد.

فروش کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از تاریخ سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

بازدید از این نمایشگاه مجازی شبانه‌روزی و 24 ساعته است.

در این دوره ۱۹۰۰ ناشر کتاب‌های خود را از راه سامانه مجازی نمایشگاه برای مخاطبان عرضه می‌کنند. سقف خرید بن کتاب برای دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه ۶۰ درصد افزایش یافته است. بخش بین‌الملل با تخفیفات ویژه نیز برگزار خواهد شد و برای کتاب‌های این بخش ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

پیش از این در اردیبهشت‌ماه هر سال نمایشگاه‌ فیزیکی کتاب تهران برگزار می‌شد و ناشران هر ساله تمام توان خود را برای ارایه کتاب و تازه‌های نشر دراین همایش بزرگ ادبی فراهم می‌کردند. اما امسال سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب به شوند فراگیری بیماری کرونا نمایشگاه فیزیکی کتاب تهران برگزار نشد. این رویداد فرهنگی برای نخستین بار در سال 1399 مجوز برگزاری مجازی را از وزارت فرهنگ و ارشاد گرفت و خانه کتاب و ادبیات ایران مجری برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05