لوگو امرداد

برگزیدگان انجمن زرتشتیان اصفهان سوگند یاد کردند

هیات‌مدیره‌ی هفتمین دوره‌ی جدید انجمن زرتشتیان اصفهان در نخستین نشست پس از یاد سوگند، هیات‌رییسه را برگزیدند.

برگزیدگان هفتمین دوره‌ی جدید انجمن زرتشتیان اصفهان در خجسته روز دی به مهر و بهمن‌ماه گاهشماری زرتشتی، 9 بهمن‌ماه 1400 خورشیدی در محل درمهر گوهر و مهربان گرد هم آمدند و پس از شنیدن سخنان موبد بهزاد نیکدین، به اساسنامه‌ی انجمن زرتشتیان اصفهان و پیروی از اندیشه، گفتار و کردار نیک پیمان وفاداری بستند و سوگند یاد کردند. سپس در دفتر انجمن در خانه زرتشتیان نخستین نشست هیات‌مدیره برای انتخاب هیات رییسه و تقسیم مسوولیت با فرنشینی سنی کورش کرمانی و بازرس قانونی انجمن خسرو بهمردی برگزار شد. با رای مخفی، فرنشین و جانشین فرنشین را انتخاب کردند، پیمان سردار به عنوان (فرنشین) و رامین رستمی به عنوان (معاون انجمن) وهمچنین تیرداد آتشبند (خزانه‌دار)، آزیتا شهریاری (دبیر)، کامران کیان‌فر (حسابدار)، برای این گردش انجمن زرتشتیان اصفهان برگزیده شدند.
در این نشست هیات مدیره‌ی جدید، ساختار داخلی انجمن در رابطه با اداره‌ی مکان‌ها و مسایل فرهنگی ورزشی جامعه‌ی اصفهان، بدین‌گونه برنامه‌ریزی شد:

۱- کارگروه دربمهر گوهر و مهربان، با همکاری میترا پشوتنی‌زاده و مهرناز مزدایی‌نژاد، مسوولیت مستقیم «در مهر گوهر و مهربان» بامهرناز مزدایی‌نژاد است.
2- کارگروه خانه زرتشتیان، با همکاری رامین رستمی، تیرداد آتشبند و کوروش کرمانی، که مسوولیت مستقیم خانه زرتشتیان باکوروش کرمانی است.
3- کارگروه فرهنگی ورزشی، با همکاری رامین بهروزی، آزیتا شهریاری ومهرناز مزدایی‌نژاد که مسوول مستقیم فرهنگی ورزشی رامین بهروزی است.
4- کارگروه مجتمع فرهنگی ورزشی خسروی، با همکاری رامین بهروزی، میترا پشوتنی‌زاده و کامران کیانفر، که مسوول مستقیم مجتمع کامران کیانفراست.
5- مهشید آتشبند به عنوان مسوول کلاس‌های دینی و امور آموزشی دین زرتشتی مسوولیت پذیرفت.
6. خداداد ماوندادی برای انجام امور انجمن در تهران مسوولیت پذیرفت.
7- مازیار هنگامی، برای امور خبری رسانه‌های زرتشتی و رایانه و فضای مجازی انجمن مسوولیت پذیرفت.
8- آزیتا شهریاری و شاهدخت ایرانی به عنوان رابط دانشجویان دختر و مددکار انجمن رایاری می‌دهند.

از خداداد ماوندادی فرنشین دوره ششم جدید انجمن زرتشتیان اصفهان و پدرام باوفا و هما یزدانی وآرتمیس موبد و شاهدخت ایرانی هموندان دوره‌ی ششم جدید سپاسگزاری شد.

اصفهان

اصفهان 1

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25