لوگو امرداد
با هماهنگی هيات اجرايی برگزار شد

گراميداشت اشتادروز و بهمن‌ماه در آدريان بزرگ تهران

آيين گرامیداشت اشتاد ایزد با هماهنگی هيات اجرايی آدريان بزرگ تهران و باشندگی چند تن از همكيشان در فضای باز آدريان بزرگ تهران، برگزار شد.

نيايش همگانی به خواست تندرستی برای باشندگان و همكيشان، با آوای مهرانگيز ذهبی آغازگر آیین بود كه با هم‌نوايی باشندگان، همراه شد. در ادامه سهراب اختری كتابی به نگارش خودشان را با عنوان «قاسم آباد يزد» به باشندگان، پيشكش کرد. سپس در فضای باز آدريان، حرکات هوازی، كششی و نرمشی به کوشش مژده وصالی و با همراهی باشندگان انجام شد و در ادامه نيز همكيشان به پياده‎روی گروهی در پیرامون آدريان پرداختند. سپس نسرين ساسانی به بخش همپرسگی با عنوان «زیست‌بوم و پاكيزه نگه‌داشتن آب، خاک، زمين و هوا» پرداخت و در ادامه مهرانگيز ذهبی با معرفی كتاب قلندر و قلعه سهروردی كه بر اساس زندگی‌نامه شيخ شهاب‌الدين سهروردی نگارش شده است، گزيده‌ایی از نوشتار اين كتاب را برای باشندگان، بازگو کرد. ادامه‌بخش برنامه‌های گراميداشت اشتاد ايزد و بهمن‌ماه با دورهمی باشندگان و پذيرايی با شيرينی، چای و شير گرم، همراه بود. اجرای ترانه‌ با هنرمندی شهين شيرمردی و هم‌نوايی باشندگان، آیین گرامیداشت اشتادروز را به پایان رساند.
این برنامه با بایستگی به همراه داشتن كارت واكسيناسيون دُز سوم و رعايت شيوه‌نامه‌های بهداشتی، بامداد اشتادروز زرتشتی، چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه 1400 خورشیدی به اجرا درآمد.

1 11 2 10 3 11 4 11 5 11 6 8 7 8 8 8 9 8 10 8

فرتــور رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30