لوگو امرداد
کانون دانشجویان زرتشتی منتشر کرد

فراخوان‌های بیست‌وششمین همایش مانتره

فراخوان‌های بیست‌وششمین همایش مانترهفراخوان‌های بیست‌وششمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره از سوی کانون دانشجویان زرتشتی منتشر شد.

کانون دانشجویان زرتشتی فراخوان اوستاخوانی، فراخوان گاتاشناسی و فراخوان مانترک را برای آگاهیِ بیشتر شرکت‌کنندگان منتشر کرد.

بخش اوستاخوانى بیست و ششمین همایش اوستاخوانى و گاتاشناسى مانتره دربردارنده‌ی هفت رده با عنوان‌های اهنودگات، اشتود-سپنتمدگات، كل گاتا، از برخوانى زیر ١٠سال، از برخوانى ١٣ تا ١٨سال، از برخوانى بالاى ١٨ سال، از برخوانى گروهى و بخش گاتاشناسى دربردارنده‌ی چهار بخش اصلى، جنبى، ترجمه و محور همایش است.

برپایه‌ی آگهی منتشر شده از سوی کانون دانشجویان، محور همایش مانتره‌ی امسال با درون‌مایه‌ی «شاخصه‌هاى تمایز جوان زرتشتى با غیرهمكیشان» خواهد بود و در روزهای ششم تا هشتم شهریورماه برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای آگاهی‌های بیشتر از ساعت 18 تا 21 با کانون دانشجویان زرتشتی به شماره‌های ٦٦٧٤٤٦٧٠ – ٦٦٧٠٦٤١٩ تماس بگیرند یا به تارنمای www.manthra.kdz.ir بروند.

گفتنی است واپسین زمان برای نام‌نویسی در بخش محور و ترجمه گاتاشناسی دهم تیرماه و نام‌نویسی در بخش اوستاخوانی و مانترک 18 تا 23 خوردادماه 1398 خورشیدی است.

همایش مقدماتی دوره‌ی 26 مانتره نهم تا 12 امردادماه و همایش پایانی ششم تا هشتم شهریورماه 1398 خورشیدی در مارکار تهرانپارس برگزار خواهد شد.

 فراخوان اوستاخوانى مانتره ٢٦

فراخوان گاتاشناسى مانتره ٢٦

فراخوان مانترک مانتره ٢٦

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30