انتخابات انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران برگزار شد

با برگزاری مجمع همگانی، هیات‌مدیره‌ی گردش 13 انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران گزینش شد.

نوبت دوم مجمع همگانی عادی به‌طور فوق‌العاده‌ی انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران با باشندگی وحید حشمتیان، نماینده‌ی وزارت کشور برگزار شد. پیرو دستور جلسه‌ی مجمع همگانی، 11 هموند اصلی و 6 هموند جانشین این انجمن برای فعالیت 3 ساله گزینش شدند.
پس از شمارش 74 رای گرفته شده، نتایج نهایی گزینش هموندان اصلی گردش 13 انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران به ترتیب بیشترین آرا به شرح زیر است:

ردیفنام و نام خانوادگی آرا
1بهروز جمشیدیان50 رای
2مهربان فولادیان50 رای
3برزو مبارکه50 رای
4فریدون مزدیسنی49 رای
5سهراب معاونت43 رای
6مهربان میرابی42 رای
7فرشاد فرهی‌فر41 رای
8 بهنام مبارکه40 رای
9وفادار نوشیروان‌ راحت‌آبادی38 رای
10کورش ساسانی37 رای
11فریبا مهرخداوندی35 رای

همچنین رشید کیانی‌پور، سهراب جمشیدیان، منیژه مهربانی، هما خسرویانی، کورش دارابیان و مازیار پوررستمی، به عنوان هموندان جانشین انتخاب شدند.
پیش از برگزاری انتخابات و با رای باشندگان، فرامرز پوررستمی، رستم زندخاوری، فرنوش دلیری، پریوش رشیدی و مینا بنداری به عنوان هموندان هیات گرداننده‌ی مجمع و ناظران بر انتخابات برگزیده شدند.

نشست انتخابات آدینه ششم اسفندماه 1400 خورشیدی، از ساعت 10 تا 11:30 بامداد در خانه نرگس، ساختمان انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران برگزار شد.

خوش‌آمدگویی رستم مزدیسنی، فرنشین گردش 12 انجمن زرتشتیان تفت و توابع مقیم تهران

فرتور از آناهیتا عبد شریف آبادی است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

یک پاسخ

  1. درود. از همکار گرامی امرداد، آناهیتا عبد شریف آباد که با شکیبایی تا پایان رای گیری ماندند و بسیار پرتلاش بودند، سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *