لوگو امرداد

فرنشین دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران مشخص شد

رستم فولادی فرنشین دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران شدپیرو مصوبه‌ی کمیسیون خدمات گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، رستم فولادی به عنوان فرنشین دبیرخانه‌ مشخص شد.

افشین نمیرانیان، فرنشین گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران در نشست دوازدهم گفت: «رستم فولادی، بنا بر تجربه‌ی کاری که داشته، شرح وظایفی را برای رییس دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران پیشنهاد کرده و کمیسیون خدمات با آن به توافق رسیده است.»

مصوبه‌ی کمیسیون خدمات مبنی بر ««پیرو مذاکراتی که با رستم فولادی انجام شد، وی موافقت کرد تا به عنوان فرنشین دبیرخانه انجمن زرتشتیان تهران مشغول به کار شود.»، با 17 رای موافق هیات‌مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران به تصویب رسید.

شرح وظایف فرنشین دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران در گردش 40 تعریف شده ولی هیچگاه مصوب نشده است. تاکنون مراد ملک‌پور به مدت 12 سال، با عنوان سرپرست موقت دبیرخانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران انجام وظیفه ‌کرده است.

گفت‌و‌گوی هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران پیرامون این مصوبه در گزارش هفتگی امرداد به آگاهی خواهد رسید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

9 پاسخ

  1. عجب. چرا فراخوان داده نشد. چرا ابتدا مصوبه کلی گرفته نشد. شاید دیگر همکیشان علاقمند باشند که رای بیشتری بیاورند.

  2. پس جوانگرایی چی شد؟ این همه جوانان تحصیلکرده فعال زرتشتی به دنبال کار هستند. آیا جوانی نیست که بتواند مدیر دبیرخانه باشد؟

  3. با بهترین درودها ، بنظر من این بهترین انتخاب است و به همه بویژه انجمنی ها شادباش میگوییم . واقعا افرین بر این انتخاب ، سپاس.برای ایشان شادی و تندرستی ارزو دارم .ایدون باد

  4. یعنی ما تو جامعه کسی که جوانتر وپاسخگوتر باشد نداریم ومجبور به انتخاب افراد قبلی هستیم چطور تغییرات در ایین نامه داخلی و …لازمه ولی در این موارد خیر.

  5. ضمن تبریک به آقای رستم فولادی . آخه مگه میشه یکنفر 12 سال بعنوان سرپرست موقت دبیرخانه انجمن باشه وتو این مدت شخصی را بعنوان مسول دبیرخانه تعین نکنند به نظر من آقای مراد ملک پورحتما قابلیت هایی داشته که تابحال سرپرست موقت بوده. معمولا سرپرست موقت مدت زمان کوتاهی تا مشخص شدن مسول اصلی عهده دار امور می باشد

  6. درود بیور بر فرزانه گرامی رستم فولادی کنشگر هازمان زرتشتی و سپاس بیکران از تمامی هموندان گرامی انجمن زرتشتیان تهران .
    همراه با سپاس ویژه از فرزانه ارجمند مراد ملک پور، امیدوارم همواره تمامی شما گرانقدر پیروز و تندرست و یرافراز و پایدار باشید.
    همیشه با تمامی تصمیمات و تغییرات در هر انجمن و ارگان و سازمانی مخالفتها و موافقتهای کلیشه ای انجام میشود. جالب است که بعضی ها با اصل تصمیم گرفته شده موافقند، ولی ایراد به جزء آن و زمان آن دارند و برخی هم جای دیگران صحبت میکنند.
    با سپاس دوباره و شادباش به آقای رستم فولادی بزرگوار
    فرامرز بختیاری

  7. ضمن تبریک به اقای رستم فولادی عزیز با توجه به سابقه ی کاری ایشان و تجربه ی ایشان فکر می کنم که بهترین شحصی هستند که به عنوان سر پرست دبیرخانه انتخاب شدند امیدوارم مثل قبل در کارشان موفق باشند البته اقای فولادی قبلا امتجان خودر ا پس داده اند و ثابت کردند که ادم درستکار و فعالی هستند

  8. با درود سپاس از این انتخاب و شایسته که می تواند با نقطه نظرات مثبت تحولی مناسب در جامعه ایجاد کند

  9. اولا درود درست است اقای فولادی انسان والای هستن .ولی این انجمن که خیلی از هموندان دم از دموکراسی وفراخان دادن برای اماکن را در نظر داشتن چی شده ار فبل بریدن ودوختن حتی شب قبل در گروه تلگرام رای گیری انجام شده بود متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06