گزارش تصویری

روز دوم آیین پنجه با گروه گاتهاپویان

گروه گاتهاپویان یزد، در دومین روز پنجه، اشتودروز و گاه گاتابیو به خوانش بخش اشتودگات از گات‌های سپند پرداختند.
دومین روز گات‌هاخوانی گروه گاتهاپویان یزد پنجشنبه 26 اسفندماه 1400 خورشیدی با خوانش بخش «اشتودگات» گات‌ها، سرودهای اشو زرتشت برگزار شد. آیناز دانش‌زاد، همتا خسرویانی، پارمیس فرمانبرداری، یسنا بهشاد، فروزان ایرجی، مهران منوچهری‌کلانتری و آترینا بهار هر یک با خواندن بندهایی از گات‌ها دومین روز گات‌هاخوانی را همراهی کردند. برنامه‌ی جنبی روز دوم با هنرمندی آرمیتا خسرویانی نوازنده‌ی گیتار اجرا شد.
هر سال گروه گاتهاپویان یزد به سرپرستی شهناز شهزادی خوانش همه‌ی بخش‌های گات‌ها از روی حروف دین دبیره را با آوای خوش در پنج روز پنجه به انجام می‌رسانند. امسال آیین گات‌ها‌خوانی همزمان با روزهای چهره گهنبار همس پت میدیم گاه برخط برگزار می‌شود.
برنامه‌‌های در پیش:
سپنتمدگاه: 18 تا 19:30
وهوخشترگاه: ساعت 18 تا 19:30
وهیشتوایش‌گاه: ساعت 16 تا 17:20
دوستداران گات‌ها‌خوانی در هر گروه سنی و با هر توانایی در خواندن گات‌ها می‌توانند در ساعت یادشده این پنج روز با پخش زنده‌ی گات‌هاخوانی از اینستاگرام گروه گات‌هاپویان gathapooyan@ به نشانی https://www.instagram.com/gathapooyan آیین پنجه بزرگ را همراهی کنند.

فرتـــور از گروه گاتهاپویان رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *