لوگو امرداد
گزارش تصویری

ارسال کمک‌های مردمی زرتشتیان ایران به منطقه‌ سیل‌زده جنوب

کمک‌های مردمی زرتشتیان ارسالی از تهران با همکاری گروه همیاران در تالار زرتشتیان کوچه‌بیوک یزد، تکمیل و بسته‌بندی و به سمت منطقه‌ی سیل‌زده‌ی اهواز فرستاده شد.

رستم نودینی سرپرست و هماهنگ‌کننده‌ی گروه همیاران و از پیشگامان یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان از سیل و همچنین زلزله‌ی دو سال گذشته‌ی کرمانشاه درباره‌ی روند تکمیلی و آماده‌سازی  کمک‌های زرتشتیان و مقصد پایانی آن به «امرداد» گفت: با نیازسنجی که در منطقه‌ی سیل‌زده جنوب انجام دادیم، کالاهای مورد نیاز شناسایی شد. با هفتاد میلیون تومان کمک‌ نقدی گردآوری شده‌ی زرتشتیان تهران و نزدیک به هفت‌میلیون تومان کمک گروه همیاران کالاهای مورد نیاز مانند، آب معدنی، فلاسک، (کنسرو، بیسکوییت، عدس، برنج) بسته‌بندی خوراکی، 10 میلیون تومان کفش‌ زنانه، بچگانه و مردانه، بشقاب ملامین، پوشاک زنانه و بچگانه، مواد شوینده، چراغ قوه و تجهیزات روشنایی سیار،  مواد شوینده و پماد پیشگیری از گزیدگی خریداری شد. مبلغ 8 میلیون و 500 هزار تومان به صورت کارت‌های هدیه‌ی 100 هزار تومانی نیز تهیه شد تا به دست هم‌میهنان آسیب‌دیده از سیل در استان خوزستان برسانیم.

وی با سپاسداری از همکاری انجمن زرتشتیان کوچه‌بیوک، افلاطون یزدانی فرنشنین انجمن، اهالی و جوانان این محله‌ی زرتشتی‌نشین، افزود: کالاهای تکمیلی پس از بسته‌بندی و آماده‌سازی در تالار زرتشتیان کوچه‌بیوک یزد سه‌شنبه شب در قالب دومین پیش‌کش جامعه زرتشتیان ایران به سیل‌زدگان جنوب کشور، ارسالی از تهران با همکاری گروه همیاران، بارگیری و بامداد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه به سمت مجتمع دینی، فرهنگی اهواز در کیانپارس روانه شد. کمک‌های گردآوری شده با هماهنگی انجمن زرتشتیان اهواز، در میان هم‌میهنان سیل‌زده در هویزه، شادگان و سوسنگرد پخش می‌شود. 

با مصوبه‌ی نشست هشتم هیات‌مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، 700 میلیون ریال کمک‌های نقدی که با همکاری نهادها، سازمان‌ها و مدارس هازمان زرتشتیان گردآوری شده، در اختیار رستم نودینی گذاشته شد تا با تایید و زیر نظر هیات‌مدیره و کمیسیون رولبط عمومی انجمن زرتشتیان تهران، کالاهای مورد نیازی که شناسایی شده است، خریداری و با افزودن به دیگر کمک‌های غیرنقدی به مناطق سیل‌زده در استان خوزستان و شهر اهواز فرستاده شود.

گزارش تصویری از بسته‌بندی، آماده‌سازی، بارگیری و ارسال کمک‌های مردمی جامعه زرتشتیان ایران به مناطق آسیب‌دیده از سیل 98 را در پیوست می‌بینید:

1

بخشی از کمک‌های غیرنقدی جامعه‌ی زرتشتاین در قالب کارت هدیه به دست هم‌میهنان سیل‌زده می‌رسد

بخشی از کمک‌های غیرنقدی جامعه‌ی زرتشتاین در قالب کارت هدیه به دست هم‌میهنان سیل‌زده می‌رسد

کالاها در تالار زرتشتیان کوچه‌بیوک یزد بسته‌بندی شد

کالاها در تالار زرتشتیان کوچه‌بیوک یزد بسته‌بندی شد

4

5

6

همیاری زرتشتیان کوچه‌بیوک یزد در آماده‌سازی کالاهای ارسالی

همیاری زرتشتیان کوچه‌بیوک یزد در آماده‌سازی کالاهای ارسالی

8

9

10

11

12

نزدیک به 10 میلیون تومان کفش بچگانه، زنانه و مردانه خریداری برای سیل‌زدگان خریداری شد

نزدیک به 10 میلیون تومان کفش بچگانه، زنانه و مردانه خریداری برای سیل‌زدگان خریداری شد

14

15

16

17

18

19

 

20

پیش‌کش جامعه زرتشتیان ایران ارسالی از تهران با همکاری گروه همیاران یه مناطق سیل‌زده‌ی جنوب کشور فرستاده شد

پیش‌کش جامعه زرتشتیان ایران ارسالی از تهران با همکاری گروه همیاران به مناطق سیل‌زده‌ی جنوب کشور فرستاده شد

22

23

فرتور رسیده است.

0256

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30