لوگو امرداد

آغاز خوانش هات 31 یسنا در نشست سی‌‌وهشتم اوستاپژوهی

WhatsApp Image 2022 04 17 at 13.04.23سی‌وهشتمین نشست اوستاپژوهی پویندگان راه اشا، با خوانش و پژوهش اهنودگات، هات ۳۱ یسنا بند یک، 28 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

گروه آموزشی پژوهشی پویندگان راه اشا به آگاهی‌می‌رساند؛ در نشست سی‌‌وهشتم اوستاپژوهی و آموزش گام‌به‌گام اوستای سپند به خوانش و پژوهش «هات ۳۱ یسنا بند یک» پرداخته می‌شود.

نشست‌های اوستاپژوهی با آموزش موبد اردشیر بهمردی و همراهی دیگر موبدان در بخش‌های گوناگون روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۹ به وقت ایران برگزار خواهد شد. موبد هومن فروهری گَردانَندِگی نشست‌ها را بر دوش دارد.
دوستداران دانستن آیین نیاکانی، برای باشندگی در نشست آموزش گام‌به‌گام اوستای سپند، پس از هموندی و نام‌نویسی در تارنمای دوردیس به نشانی WWW.Doordis.ir شماره همراه، نام و نام‌خانوادگی خود، همراه با واژه‌ی «نشست اوستاپژوهی» را به شماره ۰۹۱۳۹۴۳۵۷۵۴ روانه کنند تا به نشست افزوده شوند. نشست‌های اوستاپژوهی به‌ گونه‌ای است که همراهان از هر بخش که به آموزش بپیوندند می‌توانند از آن بهره ببرند.

سی‌‌وهشتمین نشست را روز زامیاد ایزد و فروردین‌ماه گاهشماری زرتشتی، یکشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ خورشیدی ۱۷ آوریل ۲۰۲۲ میلادی ساعت 19 به زمان ایران در تارنمای دوردیس همراهی کنید.

کوشش می‌شود آگهی نشست هر هفته تا روز سه‌شنبه از تارنمای امرداد گسترش یابد. برای دریافت آگاهی بیشتر اینستاگرام گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اَشا را به نشانی https://www.instagram.com/pouyandegan.rah.asha پیگیری کنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09