لوگو امرداد

انصراف نامزد انتخابی زرتشتیان در مجلس یازدهم

enیکی از نامزدهای حوزه‌ی انتخابی زرتشتیان در یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس انصراف خود را اعلام کرد.

مهران سپهری نامزد حوزه‌ی انتخابی زرتشتیان، 25 آذرماه 1398 خورشیدی در نامه‌ای به معاون استاندار و فرماندار حوزه‌ی انتخابیه‌ی تهران انصراف خود از ادامه‌ی نامزدیِ نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد و در فرمانداری به ثبت رساند.

وی دلیل انصراف از نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم را مسافرت مطالعاتی در ماه‌های بهمن و اسفند و عدم حضور در زمان انتخابات در ایران اعلام کرد.

مهران سپهری، نامزد زرتشتی نمایندگی در مجلس یازدهم در تاریخ 16 آذرماه 1398 خورشیدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس نام‌نویسی کرده بود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

8 پاسخ

  1. برای این استاد همکیش آرزوی موفقیت و سلامت دارم در هر کجای دنیا که باشد موجب افتخار است.

  2. دلیل اینکه این بزرگوار انصراف داد و دیگر بزرگان نیامدند شاید این باشد که در شرایط فعلی کشور نمیشود بر اساس شایسته سالاری و درستی انتخاب شد.
    اگرچه در سایر اقلیت ها و همه شهرها بیش از گذشته کاندیدا است، شوربختانه انتخابات مجلس زرتشتیان تک بعدی و بدون گزینه و رقابت خواهد بود.

  3. واقعاً جای تاسف، تامل و بررسی دارد! چه بر سر جامعه ما آمده است؟
    آیا جامعه از وجود نخبگان خالی شده است؟
    فکری نو؟ راه تازه ای؟ ایده جدیدی؟ … هیچ؟؟؟!!!
    یا اینکه هستند و هیچ کسی حاضر/قادر به گرفتن مسیولیت نیست؟
    آیا همه دلسرد شده اند؟
    آیا شوق و توان خدمت مسیولین فعلی پایان ندارد؟ یا به واسطه امکانات و روابط موجود آنچنان بر صندلی قدرت چسبیده اند که هیچ کس را یارای رقابت نیست؟
    ممکن است این سوال مطرح شود که اگر جناب آقای دکتر اختیاری هم ثبت نام نمی کرد، چه میشد؟!
    باید از مسیولین انجمن ها و نهادهای زرتشتی پرسید که آیا هرگز به فکر "جانشین پروری" بوده اند تا در صورت عدم حضور ایشان افراد تازه نفس، جوان و بالیاقت مسیولیت را بر عهده بگیرند؟
    آیا هرگز منافع جامعه را بر منافع شخصی ترجیح داده اند و در مورد آینده جامعه زرتشتی اندیشیده اند؟
    پیشنهاد می شود این موضوع و دلایل آن با اولویت بالا در محافلی همچون نشست انجمن ها و کنکاش یگانگی و انجمن ها مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد. این زنگ خطر است، باید چاره ای اندیشید که روند فعلی رو به انحطاط است…

  4. با درود. دوساعت پیش خبر را خواندم. از آن هنگام تاکنون با خودم کلنجار می روم که شوند( دلیل) کنار کشیدن جناب سپهری را باور کنم. اما هرچه تلاش کردم، نشد که نشد!
    اما بدون توجه به شوند واقعی که مهران گرامی دارد، بگمان من کار خوبی کرد.
    مگر نماینده های زرتشتیان در تمام این ۴۰ سال توانستند حتا یک قانون که جلوی به دست آوردن فرصت های برابر را از همکیشان گرفته است، تغییر دهند.
    وزن اجتماعی همکیشان در این سالها بیشتر شده است یا کمتر؟
    سخن دارد به درازا می کشد، اگرچه حرف بسیار است. مهران نازنین هرکجا هستی دلشاد و تندرست باشی!

  5. حیف شد اقلا دو نفر کاندید داشتیم بهتربود که رقابتی دربین باشد

  6. به نظر من ، نماينده در ايران قدرت و کاآمدی آنچنانی ندارد حال چه زرتشتی باشد و چه غیرزرتشتی. . برای قوی و کارآمدشدن و به چشم و حساب آمدن هرچه بيشتر زرتشتيان ، بایستی انجمن زرتشتیان شهرهای مختلف با همديگر ارتباط و نشست های مختلف و زیادی برگزار نمايند. بایستی جلوی چشم ديگران، انجمن زرتشتيان ايران از نمايندگان زرتشتيان ساير کشورها از جمله ، هند و اروپا و امريکا دعوت نمايند و مردم مرتب در خبرها بشنوند که مثلا درخصوص بررسی جشن مهرگان ، در شاهورهرام تهران فيمابين زرتشتيان فلان و فلان و فلان کشور ، نشستی برگزار شد و . . . . و از اين قبيل حرکات. این کارها باعث شکوه زرتشتيان ايران و جهان خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04