کارگاه آموزشی چگونه زباله صفر شویم برگزار شد

انجمن زرتشتیان یزد با همکاری کمیسیون بانوان انجمن زرتشتیان یزد، به مناسبت روز جهانی محیط‌زیست، کارگاه آموزشی «چگونه زباله صفر شویم» را با باشندگی گروهی از همکیشان برگزار کرد.

نجمه عزیزی، کارشناس ارشد معماری، از فعالان محیط زیست و آغازگر پویش مهربان با آب و خاک در سخنانی پیرامون چگونگی تفکیک زباله خانگی، بازیافت و به حداقل رساندن دور ریز پسماند خانگی، راهکارهایی را آموزش داد. پاسخ به پرسش‌ها بخش پایانی برنامه بود.
این کارگاه آموزشی با شرکت دوستداران پاکیزگی محیط‌زیست، سه‌شنبه ۱۷ خوردادماه ۱۴۰۱ خورشیدی برابر با فروردین روز از سال ۳۷۶۰ زرتشتی در محل کمیسیون بانوان زرتشتی یزد (وهومن) برگزار شد. گزارش تصویری را در ادامه خواهید دید:

فرتورها رسیده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *