لوگو امرداد
در آیین پایانی پیکارهای فوتبال شمال‌شرق تهران

باشگاه ورزشی آترین موفق به کسب کاپ اخلاق شد

باشگاه ورزشی آترین به مدیرعاملی افلاتون بهرامی در آیین پایانی پیکارهای فوتبال محلات و باشگاه‌های شمال‌شرق تهران، کاپ اخلاق و کاپ مقام اول زیرگروه لیگ دسته یک در رده سنی جوانان را از آنِ خود کرد.

با برگزاری آیین پایانی پیکارهای لیگ‌های دسته اول و برتر باشگاه‌ها و دستجات آزاد (محلات) هیات فوتبال شمال‌شرق تهران تیم‌ها و باشگاه‌های برتر در سال ۱۳۹۸ معرفی شدند. باشگاه ورزشی آترین در این رهاورد موفق به کسب دو کاپ یادبود، یکی با عنوان کاپ اخلاق در زمینه‌ی مدیریتی و سرپرستی و دیگری کاپ مقام اول در رده سنی جوانان شد. افلاتون بهرامی مدیرعامل باشگاه آترین یادآوری کرد که این افتخار به کمک باشگاه فرازگسترش کسب شد. باشگاه فراز گستر در ادامه‌ی راه به تیم آترین پیوست و از امرداد‌ماه گذشته با نام آترین به فعالیت می‌پردازد.

موسسه فرهنگی ورزشی آترین برابر با قوانین فدراسیون فوتبال در سطح باشگاهی به ثبت رسیده و در زمینه‌ باشگاه‌داری، تیم‌داری در تمام گروه‌های سنی، آموزش، آکادمی فوتبال، همکاری با هیات فوتبال استان تهران و فوتسال بانوان فعالیت می‌کند. افلاطون بهرامی، پیشکسوت ورزشی هازمان زرتشتی، مدیرعامل باشگاه آترین است.

آیین جشن پایانی فوتبال محلات و باشگاه‌های شمالشرق تهران پسین روز پنجشنبه هفتم آذرماه 1398 خورشیدی با باشندگی زرنگار فرنشین اداره ورزش و جوانان شمال‌شرق تهران، محمد حامدی فرنشین هیات فوتبال شمال‌شرق، زرین کمر پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، مقام‌های شناخته شده ورزشی و پیشکسوتان در تالار ابوریحان همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی (ولنجک) برگزار شد و با اجرای محمدرضا احمدی مجری فوتبالی صداوسیما همراه بود.

بیش از ۱۸۰ تیم و باشگاه با برگزاری نزدیک به ۸۰۰ پیکار در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان پیکارهای فوتبال محلات و باشگاه‌های شمال‌شرق تهران را به سرانجام رساندند.

at12

at10

چهره از سمت چپ: افلاتون بهرامی، مدیرعامل باشگاه ورزشی آترین

چهره از سمت چپ: افلاتون بهرامی، مدیرعامل باشگاه ورزشی آترین

at1

at4

at5

at7

at9at8

آیین پایانی پیکارهای فوتبال محلات و باشگاه‌های شمال‌شرق تهران با اجرای محمدرضا احمدی مجری فوتبالی صداوسیما

آیین پایانی پیکارهای فوتبال محلات و باشگاه‌های شمال‌شرق تهران با اجرای محمدرضا احمدی مجری فوتبالی صداوسیما

at2

فرتورها برگرفته از کانال باشگاه ورزشی آترین است.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-03