بازدید جهاندیگان زرتشتی از جشنواره گلاب‌گیری لاله‌زار کرمان

گروهی از جهاندیگان زرتشتی کرمانی با هماهنگی خانه «همت و مهر» به لاله‌زار کرمان و جشنواره گلاب‌گیری رفتند.

سه‌شنبه 24 خوردادماه 1401 خورشیدی از ساعت 8 بامداد حرکت گروه جهاندیگان با اتوبوس به سوی لاله‌زار آغاز شد. برای دمی آسودن در باغی با طبیعت دلنشین اتراق کردند. پس از پذیرایی و برنامه شاد به کارگاه گلاب‌گیری صنعتی رفته و سپس با خرید گلاب و گل و عرقیجات گوناگون به کرمان بازگشتند. در زیر تصاویری از این گردش را می‌بینید:

فرتورها از مهنوش فرهمند است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *