لوگو امرداد

چگونگی شیوه‌ی برگزاری مرحله‌ی مقدماتی مانتره 29

پوستر
مانتره 29

کانون دانشجویان زرتشتی از زمان و شیوه‌ی برگزاری مرحله‌ی مقدماتی بیست‌و‌نهمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی خبر داد.

مرحله‌ی مقدماتی بخش اوستاخوانی بیست‌و‌نهمین دوره‌ی همایش مانتره، در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ امردادماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی در فضای «اسکای‌روم»، در رده‌های «اهنودگات»، «اشتود-سپنتمدگات» و «کل‌گاتا» برگزار خواهد شد و نفرات گزینش شده به مرحله‌ی پایانی همایش مانتره راه پیدا خواهند کرد. شرکت‌کنندگان رده «ازبرخوانی زیر ۱۰ سال» مرحله‌ی مقدماتی ندارند و این رده تنها در مرحله پایانی برگزار می‌شود.

گفتنی است پیوند (لینک) ورود به فضای اسکای‌روم، یک روز پیش از آغاز مقدماتی، در تارنمای رسمی و کانال تلگرام کانون @kdzir دانشجویان زرتشتی قرار خواهد گرفت و همکیشان گرامی می‌توانند از این راه و با عنوان «مهمان» حضور یابند.

قوانین مربوط به برگزاری این بخش از برنامه برای شرکت‌کنندگان به شرح زیر است:

بروز هرگونه اختلال فنی در زمان برگزاری مرحله مقدماتی مانتره از جمله قطعی اینترنت، اشکال در انتقال تصویر و صدا و… که موجب قطع ارتباط از سوی شرکت‌کننده گردد، بر عهده‌ی شخص شرکت‌کننده است و کانون دانشجویان زرتشتی هیچ‌گونه مسوولیتی در برابر این مشکلات ندارد.

در این صورت شرکت‌کننده موظف است پس از اتصال مجدد، فولدر (پوشه) سوال دیگری را گزینش نماید.

در صورت بروز اختلال فنی بیش از ۳ بار برای یک شرکت‌کننده (در صورت صلاحدید) برای شرکت وی در بخش اوستاخوانی مانتره تدبیری اندیشیده خواهد شد.

در زمان برگزاری بخش اوستاخوانی، در صورت خوانده شدن نام شرکت‌کننده، فرد به مدت ۲ دقیقه زمان دارد تا با کلید بر روی نشان دست حضور خود را اعلام نماید؛ در غیر این صورت نوبت وی به انتهای شرکت‌کنندگان همان رده منتقل خواهد گشت. در انتهای رده، بار دیگر نام شرکت‌کنندگان متأخر توسط مجری خوانده خواهد شد و هر فرد تنها ۳ دقیقه زمان دارد تا اعلام حضور کند؛ در غیر این صورت امکان راهیابی فرد در آن رده به همایش پایانی مانتره ۲۹ از ایشان گرفته خواهد شد.

کانون دانشجویان زرتشتی جهت آمادگی هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان، پیش از برگزاری مقدماتی اوستاخوانی مانتره، جلساتی جهت تست در اسکای‌روم در نظر گرفته ‌است. شرکت در این جلسات بر تمامی شرکت‌کنندگان مجازی بخش اوستاخوانی مانتره بایسته است و درصورت عدم حضور در این جلسات، فرد از شرکت در بخش مقدماتی مانتره ۲۹ منع می‌گردد.

ثبت‌نام‌کنندگان در صورت تمایل به انصراف از شرکت در هریک از رده‌های نام‌نویسی شده، موظفند دست‌کم ۳ روز پیش از برگزاری مقدماتی، روابط عمومی را از عدم حضور خود آگاه کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30