لوگو امرداد

دانش‌آموز زرتشتی پذیرفته شده در دبیرستان نمونه دولتی

یسنا بهمردی دانش آموز زرتشتی پذیرفته شده در دبیرستان دوره دوم نمونه دولتی پذیرفته شدتارنمای خبری امرداد پذیرفته‌شدگان در آزمون مدارس نمونه دولتی  دبیرستان‌های دوره‌ی دوم سال تحصیلی 99-1398 را معرفی می‌کند.

یسنا بهمردی در مرحله‌ی دوم گزینش، در رشته‌ی ریاضی فیزیک دبیرستان دوره‌ی دوم نمونه دولتی الزهرا پذیرفته شده است. وی دوره‌ی یکم متوسطه را در دبیرستان نور با موفقیت گذرانده و سال آخر دبیرستان با معدل 20 شاگرد ممتاز شناخته شده است. یسنا برپایه‌ی برنامه‌ریزی‌ درس خوانده و آمادگیِ شرکت در آزمون را به دست آورده است.

یسنا بهمردی فرزند فیروزه ماوندادی و موبد اردشیر بهمردی کلانتری، زاده‌ی پانزدهم تیرماه 1383 خورشیدی در تهران است. وی در رشته‌ی ورزشی ژیمناستیک و ایروبیک مقام‌ دوم کشوری و سوم قهرمان قهرمانان استان تهران را از آنِ خود کرده است. همچنین در نواختن ساز دف مهارت دارد. یسنا از هشت سالگی با هنر موسیقی آشنا شده و با شرکت در کلاس‌های سازمان فروهر نواختن ساز دف را فرا گرفته است. این نوجوان هنرمند زرتشتی، با گروه فروزان همکاری می‌کند و همراه با گروه فروزان در کنسرت‌های تالار وحدت و برج میلاد به هنرنمایی پرداخته است.

تارنمای امرداد می‌کوشد دانش‌آموزان زرتشتی پذیرفته شده در آزمون استعدادهای درخشان پایه‌ی ششم به هفتم و نهم به دهم  را معرفی کند. در این راستا از خانواده‌های پذیرفته‌شدگان و یا کسانی که از راه‌ یافتگان به آموزشگاه‌های تیزهوشان آگاهی دارند درخواست می‌شود تا از راه ایمیل به نشانی  [email protected] یا نشانی تلگرام Amordadpayam@ و یا از راه شماره‌های واتساپ و تلگرام امرداد 09198040593 با نوشتن نام و نام‌خانوادگی، رتبه و راه ارتباط با وی، ما را آگاه سازند.

 

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-26