لوگو امرداد
سازمان فروهر برگزار می‌کند

کارگاه کاربردی آشنایی با برنامه‌های تدوین

SAVE ۲۰۲۲۰۹۰۵ ۱۷۳۷۱۱ 768x768 1سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) از برگزاری کارگاه آموزش ساخت پیکسلیشن _ استاپ موشن، در دو جلسه‌ی کاربردی آشنایی با برنامه‌های تدوین مناسب بازار کار خبر داد.

این کارگاه آموزشی روزهای پنجشنبه ۷ و ۱۴ مهر ماه 1401 در محل سازمان فروهر برگزار می‌شود. در دو جلسه برگزاری کارگاه، عکسبرداری با دوربین و تدوین آن با نرم افزارهای ادیت فیلم موبایلی و کامپیوتری در سطح مقدماتی آموزش داده می‌شود.
پیش‌نیازهای کارگاه: داشتن دوربین عکاسی و یا تلفن همراه با قابلیت فیلمبرداری. همچنین در صورت امکان هنرجویان لپ‌تاپ خود را نیز به همراه داشته باشند.
از دوستداران شرکت در کارگاه آموزشی با ظرفیت محدود درخواست‌شده برای دریافت آگاهی بیشتر از شرایط دوره و اعلام آمادگی به شماره 09216976092 در واتس اپ پیام بدهند.

استاپ موشن یک تکنیک انیمشن‌سازی است که در این تکنیک از جسم یا مدل ثابت از زوایای مختلف و وقتی در حال حرکت هست عکاسی می‌شود. پس از عکاسی این عکس ها پشت سر هم قرار میگیرن و وقتی به سرعت عوض می‌شوند این حس به ما دست می‌دهد که تصویر حرکت می‌کند. تکنیک استاپ موشن این روزها برای کارهای تبلیغاتی، تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی و… خیلی محبوب است.
پیکسیلیشن، یک سبک از انیمیشن استاپ موشن هست که در اون کاراکتر انسان واقعی بجای عروسک و … نقش اصلی رو ایفا می‌کند. بنابراین، به جای اسکلت‌بندی عروسک، ساختن آرماتور و عکس‌برداری از اون، از حرکات کوچک و متغیر کاراکتر انسان در صحنه تصویربرداری می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07