مانور بازگشایی پایه اول دبستان جمشیدجم

دانش‌آموزان پایه اول دبستان پسرانه جمشیدجم برای آشنایی با مدرسه و کادر آموزش در دبستان حاضر شدند.
در این نشست آشنایی که سه‌شنبه ۱۵شهریور ماه برگزار شد، دیدار آموزگار پایه اول با اولیا نیز انجام شد. امسال در سال تحصیلی 1402-1401، ۱۵ دانش‌آموز در پایه اول دبستان جمشیدجم با آموزگاری خانم سیدی به دانش‌اندوزی خواهند پرداخت.

دبستان جمشیدجم یکی از آموزشگاه‌های شش‌گانه‌ی انجمن زرتشتیان تهران، در سال 1285 خورشیدی بنیان‌گذاری شد و دانش‌آموختگان بسیاری را راهیِ پایه‌های بالاتر کرد. هم اکنون دانش‌آموزان زرتشتی را از پایه‌ی نخست تا پایه‌ی ششم برای آموزش پذیراست.

فرتـــورها رسیــده است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *