لوگو امرداد
چهارمین نمایشگاه صنایع دستی کلیمیان

شیراز میزبان بوم گردی های زرتشتیان یزد

چهارمین نمایشگاه صنایع دستی، هنرمندان جامعه کلیمیان شیراز با باشندگی بوم گردی های هوم ((شیرین و فرهاد)) و رستم به نمایندگی زرتشتیان در مجتمع وحدت شیراز برگزار شد.

چهارمین نمایشگاه صنایع دستی، هنرمندان جامعه کلیمیان شیراز روزهای ۶ و ۷ شهریور در مجتمع وحدت برگزار شد. در این نمایشگاه مدیران اقامتگاه بوم گردی هوم (شیرین و فرهاد) و اقامتگاه بوم گردی رستم از اقامتگاه های بوم گردی زرتشتیان یزد باشنده بودند. در آیین گشایش این نمایشگاه افلاتون سهرابی فرنشین انجمن زرتشتیان به همراه گروهی از زرتشتیان این شهر باشنده شد و دقایقی را به سخنرانی پرداخت.
همزمان با این نمایشگاه، اولین نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان کلیمی شیراز نیز برگزار شد. در این نمایشگاه غرفه های سرگرمی و نقاشی چهره کودکان نیز برپا بود که از غرفه های پراستقبال نمایشگاه به شمار می آمد. در غرفه مربوط به بوم گردی زرتشتیان، علاوه بر عرضه صنایع دستی زرتشتیان، نمونه هایی از سفره های سنتی زرتشتیان به همراه خوراکی های ویژه زرتشتیان از جمله کماج و لرک در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داشت. این نمایشگاه در این دو روز از ساعت 7 پسین الی 12 نیمه شب میزبان بازدیدکنندگان بود. تصاویری از شب دوم و پایانی نمایشگاه را با هم می بینیم:

31

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

فرتور از شهرام پوردهی است.

025384

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06