لوگو امرداد

تازه‌ترین آگاهی‌رسانی جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی

نارکی 1فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توایع یزد در تازه‌ترین آگاهی‌رسانی خود به پرسش‌ها درباره‌ی برگزاری سی و چهارمین دوره جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی پاسخ داد.
خداداد کیانی‌پور، فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد با بیان اینکه در روزهای گذشته تماس‌های فراوانی از سوی همکیشان انجام گرفته است که کم‌وبیش پرسش‌های یکسانی داشته‌اند، در پاسخ به این پرسش‌ها گفت که هدف انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد از برگزاری جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی تشویق و ایجاد انگیزه در آینده‌سازان هازمان زرتشتی بوده و هست و این مهم با حضور خود دانش‌آموزان در جشنواره پر رنگ‌تر می‌شود و به شوند همین موضوع از خانواده‌ها درخواست می‌‌شود که تا جای ممکن، امکان حضور دانش‌آموزان را در سی و چهارمین دوره جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی روز پنجشنبه 21 مهرماه 1401 از ساعت 17 در پیر نارکی برگزار خواهد شد، فراهم نمایند.
فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد افزود: همکیشانی که به هر دلیلی امکان حضور در پیر نارکی را ندارند می‌توانند با در اختیار قراردادن کد ثبت‌نام دانش‌آموزان به دوستان و آشنایانی که در پیرنارکی حضور دارند جوایز نورچشمی‌های خود را دریافت کنند.
خداداد کیانی‌پور تاکید کرد که تحویل جوایز دانش‌ آموزانی که حضور ندارند فقط در صورت به همراه داشتن کارت ملی تحویل گیرنده و کد ثبت‌نام دانش‌آموز امکان‌پذیر خواهد بود. وی با اشاره به اینکه چون زمان زیادی از ثبت‌نام در ماه امرداد گذشته و ممکن است خانواده‌هایی کد ثبت‌نام را به دلایل مختلف از دست داده و به آن دسترسی نداشته باشند، برای آسایش خیال همکیشان، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و خانواده‌ها می‌توانند از کد ملی دانش‌آموزان به عنوان کد ثبت‌نام نیز استفاده نمایند.
فرنشین انجمن زرتشتیان تفت و توابع یزد، در پایان به این نکته اشاره کرد که با توجه به شرایط آب و هوایی فصل پاییز و شرایط جغرافیایی پیر نارکی، همکیشان حتما به همراه داشتن لباس مناسب این فصل را در نظر داشته باشند.

حضور در جشنواره آموزشی فرهنگی پیر نارکی ویژه زرتشتیان است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. درود
    با توجه به شرایط آب و هوایی که شبهای سرد کویر چه بهتر بود که صبح جمعه مراسم برگزار میشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05