لوگو امرداد

مهندس سهراب کاووسی منتخب شورایاری‌های کلان‌شهر تهران شد

مهندس سهراب کاووسی منتخب انجمن‌های شورایاری کلان‌شهر تهران شدمهندس سهراب کاووسی منتخب شهروندان در دوره‌ی پنجم انجمن‌های شورایاری کلان‌شهر تهران از محله‌ی سنایی  شد.

مهندس سهراب کاووسی، هموند زرتشتی شورایاری منطقه‌ی شش تهران از محله‌ی سنایی، که تا به امروز سه دوره‌ی متوالی فعالیت در شورایاری شهر تهران را پشت سر گذاشته است بار دیگر به عنوان نماینده‌ی مردم کلان‌شهر تهران در تعامل مدیریت شهری با شهروندان برگزیده شد و برای یک دوره‌ی چهار ساله‌ی دیگر همچنان این همراهی را ادامه می‌دهد. آرمان توسعه‌ی مشارکت شهری بر پایه‌ی محله‌ محوری در شورایاری‌های پنجم ادامه‌ی راه شورای چهارم خواهد بود.

سهراب کاووسی، هموند دوره‌ی پنجم انجمن‌های شورایاری شهر تهران، کارشناس ارشد مهندسی عمران زاده‌ی سال 1333 شریف‌آباد اردکان یزد است. وی بیش از 40 سال است که در محله‌ی سنایی سکونت دارد و دو دوره‌ی متوالی دوم و سوم شورایاری‌ها با رای نخست مردمی منتخب ساکنان محله‌ی سنایی شده و در سمت دبیری شورایاری، مدیریت شهری بخشی از شهر تهران را به عهده گرفته است. وی پیوسته در کنار شورایاری‌ها بوده و در این سال‌ها ارتباط تنگاتنگی با هموندان شورایاری‌ها و مردم کلان‌شهر تهران داشته است.

پنجمین دوره‌ی انتخابات انجمن‌های شورایاری‌های محله‌های مناطق 22‌گانه‌ی شهر تهران، آدینه چهارم امردادماه 1398 خورشیدی مکانیزه برگزار شد. این نخستین انتخابات الکترونیک در کلان‌شهر تهران است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30