بازگشایی کلاس‌های دینی هرمز آرش

کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی ساکن تهرانپارس در سال تحصیلی 1402-1401 از پنج‌شنبه 21 مهرماه آغاز شد.
دانش‌آموزان نخستین روز کلا‌س‌ها‌ی دینی را در همایشگاه مارکار تهرانپارس گذراندند. پس از نیایش و خوش‌آمدگویی موبد هرمز خسرویانی، سرپرست کلاس‌های دینی تهرانپارس، هر پایه آموزشی با آموزگار خود آشنا شد و دانش‌آموزان کتاب درسی را دریافت کردند. کلاس‌های دینی دانش‌آموزان زرتشتی منطقه تهرانپارس، در دبستان پسرانه‌ی هرمز آرش برگزار خواهد شد.

فرتورها از شهرام نمیرانیان است.

4090

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *