لوگو امرداد
همراه با آگاهی‌رسانی از ساعت کار

معرفی سامانه جستجوی همگانی کتابخانه زرتشتیان یزد

screencapture lib yza org ir opac 2022 10 03 11 27 58 768x426 1انجمن زرتشتیان یزد، نشانی سامانه جستجوی همگانی کتابخانه زرتشتیان یزد (بانو و کیخسرو بزرگ‌چمی) و ساعت کاری را به آگاهی رساند.

پیرو آگاهی‌رسانی دبیرخانه انجمن زرتشتیان یزد، این کتابخانه به سیستم کتابداری تحت وب مجهز گردیده است و می‌توانید از نشانی lib.yza.org.ir به اطلاعات موجود دسترسی داشته باشید. از امکانات این نرم افزار می توان به عضویت آنلاین، بررسی لیست کتب موجود، رزرو کتاب، ثبت سفارش خرید کتاب و … اشاره کرد. کتابخانه زرتشتیان (بانو و کیخسرو بزرگ‌چمی) همه روزه از ساعت ۸ بامداد تا 20 (همزمان با بازه زمانی فعالیت آتشکده زرتشتیان یزد) میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی است. همکیشان می‌توانند در روزهای یادشده برای عضویت و دریافت کتاب به گونه‌ی امانت و مطالعه به کتابخانه مراجعه نمایند.
انجمن زرتشتیان یزد، ۹ مهرماه ۱۴۰۱ خورشیدی کتابخانه زرتشتیان یزد (بانو و کیخسرو بزرگ‌چمی) را بازگشایی کرد. این کتابخانه از محل تالار بزرگ‌چمی به محوطه کدخدا در آتشکده ورهرام یزد جابه‌جا شده است و همکیشان می‌توانند از این کتابخانه به عنوان امور فرهنگی نیز بهره ببرند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس ازاین خبر. همانطورکه در یادداشت قبلی هم درباره این کتابخانه خاطرنشان کردم، امیدوار باید بود که این کتابخانه به طور رسمی و روشمندی کتابخانه تخصصی پژوهشهای زرتشتی باشد. راه اندازی تارنما و سیستم جستجو انلاین یکی از بهترین روشها است. تلاش کردم با ادرسی که در متن خبر امده از تارنمای کتابخانه بازدید کنم. اما قابل دسترس نبود. ایا از خارج از ایران قابل دسترسی نیست؟ البته اگر نباشد مشکلی نیست اما فقط خواستم که مطمئن شوم تارنما قابل دسترس است. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04