گزارش تصویری از آیین آذرگان در آتشکده رستم‌باغ

هیات امنای موقوفه ارباب رستم گیو با برگزاری آیین آذرگان میزبان همکیشان، دست‌اندرکاران و دانش‌آموزان دینی در آتشکده رستم باغ بود.
آیین نیایش با اوستاخوانی موبد اردشیر مهربانی از ساعت 16 پنجشنبه سوم آذر ماه 1401 خورشیدی برابر با آذر ایزد و کهن‌آیین آذرگان آغاز شد. سخنان فرخ اردشیریان، فرنشین هیات امنای موقوفه ارباب رستم گیو، دکتر اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی و موبد هرمز خسرویانی، سرپرست کلاس‌های دینی تهرانپارس، ادامه‌بخش برنامه بود. در پایان هیات امنای موقوفه ارباب رستم گیو یادبودهایی را به دانش‌آموزان کلاس‌های دینی تهرانپارس پیشکش کرد.

فرتور از شهرام نمیرانیان است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *