لوگو امرداد

تک‌برگ نوزدهمین همایش علمی زرتشتیان منتشر شد

photo 2022 12 14 18 03 41نخستین شماره‌ی «تک‌برگ»، نشریه‌ی داخلی نوزدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور در نسخه‌ی مجازی منتشر شد.
«تک‌برگ» نشریه‌ی داخلی همایش علمی است. این نشریه‌ی داخلی دربر دارنده‌ی اخبار و اطلاعاتی از همایش علمی، بحث و موضوعات علمی، معرفی کتاب، پادکست، معما، بحث‌های آموزشی است و هر ماه یک‌بار منتشر می‌شود. تمام مسایل تک‌برگ با کمک تیم همایش علمی از هموندان کانون دانشجویان زرتشتی نوشته می‌شود. همایش علمی برنامه‌ای است که بخش‌های مختلفی دارد و در آن به بحث‌ها و مطلب علمی می‌پردازد. داخل این تک‌برگ یک گزارش از روند برگزاری همایش 19 و برنامه‌های برگزار شده همایش علمی و توضیحی کوتاه از یکی از بخش‌های جدید همایش که به تازگی به آن افزوده شده را به آگاهی می‌رسانند و همچنین یک بخش کوتاه آموزشی و دو معرفی کوتاه در آن است و در آخر بخش سرگرمی که در آن معمای سختی قرار گرفته و پاسخ آنها را در تک‌برگ شماره آینده خواهید دید. پیشنهاد و انتقاد خودرا می‌توانید به شناسه تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی پیام بفرستید.
نخستین شماره تک‌برگ همایش علمی 19، دربردارنده‌ی عنوان‌های علوم میان رشته‌ای‌، کلاس‌های برنامه‌نویسی بخش جنبی همایش، تغییرات بخش نوشتار، کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ی ارایه‌ی نوشتار، کارگاه‌های دانش‌آموزی، معما و سرگرمی سودوکو، معرفی استیون هاوکینگ است.

نخستین-تک_برگ-همایش-علمی19

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04