لوگو امرداد

کارگاه لاتکس در کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌شود

20230128 220614کانون دانشجویان زرتشتی در راستای نوزدهمین همایش علمی زرتشتیان کارگاه لاتِکس را در مجازی برگزار می‌کند.
كارگاه آموزشی لاتكس كانون دانشجويان زرتشتی، در دو جلسه ۱۰۰ دقيقه‌ای و در روزهای ۱۹ و ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱خورشيدی، از ساعت ۱8 تا ۲۰ به شیوه‌ی مجازی برگزار می‌شود. هزینه شرکت در این کارگاه، برای هر شرکت‌کننده ۳۰۰۰۰ تومان است که همگی برای همایش علمی خرج خواهد شد. آموزش همراه با گواهی شرکت در دوره است.
درپایان هر نشست، کدهای آموزشی با باشندگان در کلاس به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین، در پایان هر نشست، یک تمرین داده می‌شود که تا نشست آینده باید کدهای مربوط به آن تمرین را تحویل دهید. این کارگاه دارای دو تمرین با ۵۰ نمره و یک تمرین امتیازی با ۲۰ نمره است که سرانجام، درصورتی که نمره شما در تمرینات کلاس از ۷۰ بیشتر باشد، از کانون دانشجویان زرتشتی گواهی شرکت در دوره را دریافت خواهید کرد. برای پاسداشت زیست‌بوم، این گواهی به‌گونه‌ی الکترونیکی صادر خواهد شد.
زرتشتیان علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در این کارگاه و کسب آگاهی بیشتر از برگزاری این برنامه به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی kdz_id@ پیام دهند.

لاتِکس() LaTeX، یک زبان شیوه نگارش برای حروف‌چینی است که می‌تواند برای تهیه گستره کاملی از انواع اسناد از نامه‌های شخصی و اداری گرفته تا کتاب‌های فنی و مقالات علمی با گستره بالای از فرمول‌های ریاضی و اشکال گرافیکی و جداول مورد استفاده قرار بگیرد و جایگزین نرم‌افزار Microsoft Word در فضای انتشاراتی و دانشگاهی است.

برای آگاهی بیشتر بخوانید: طرح درس کارگاه آموزش لاتکس کانون دانشجویان زرتشتی KDZLaTeXCourseLessonPlan

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30